Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #1 Skrevet 4. desember 2013 Når man er på tidlig ul å de måler babyen til å være 9+3 er det da babyene uke sån att jeg skal regne termin utifra 11+3 eller er det mors uke så det er 9+3 jeg skal regne termin utifra. De sa ikke noe om dette på sykehuset å jeg glemte helt å spørre får jeg hadde nok å tenke på akkurat der å da, men nå sitter jeg her å lurer veldig.... Anonymous poster hash: a16ce...d8d
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #2 Skrevet 4. desember 2013 Det er babyens uke. Skrev de ikke forventet termin på papirene dine utfra ultralyden da? Jeg hadde en ul i uke 8, og da kom automatisk forventet termin også opp på skjermen, pluss at gynekologen skrev det ned. Da jeg hadde ordinær ul i uke 18 fikk jeg termin på akkurat samme dag som på den tidlige ultralyden faktisk, begge står i papirene mine. Anonymous poster hash: 0977a...5b4
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #3 Skrevet 4. desember 2013 Hadde ikke fått noe papirer enda. De skreiv sikkert noe på pcen. Men eneste jeg fikk med meg var bilder. I hjørnet på bildene står det 9+3. Anonymous poster hash: a16ce...d8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå