Gå til innhold

Mor sin eller babyen sin uke?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man er på tidlig ul å de måler babyen til å være 9+3 er det da babyene uke sån att jeg skal regne termin utifra 11+3 eller er det mors uke så det er 9+3 jeg skal regne termin utifra. De sa ikke noe om dette på sykehuset å jeg glemte helt å spørre får jeg hadde nok å tenke på akkurat der å da, men nå sitter jeg her å lurer veldig....

 

Anonymous poster hash: a16ce...d8d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er babyens uke.

 

Skrev de ikke forventet termin på papirene dine utfra ultralyden da?

Jeg hadde en ul i uke 8, og da kom automatisk forventet termin også opp på skjermen, pluss at gynekologen skrev det ned. Da jeg hadde ordinær ul i uke 18 fikk jeg termin på akkurat samme dag som på den tidlige ultralyden faktisk, begge står i papirene mine.



Anonymous poster hash: 0977a...5b4
Skrevet

Hadde ikke fått noe papirer enda. De skreiv sikkert noe på pcen. Men eneste jeg fikk med meg var bilder. I hjørnet på bildene står det 9+3.

 

Anonymous poster hash: a16ce...d8d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...