Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #1 Skrevet 4. desember 2013 Kom gjerne med middagstips ( Da tenker jeg kylling, fisk, magert kjøtt, grønnsaker og fullkornsris/pasta etc) Er gravid og prøver å spise sunt. Igår hadde vi laksewok. Her en dag hadde vi stekt fersk seifilet med grønnsaker og magert bacon. Anonymous poster hash: 3f16a...50f
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #2 Skrevet 4. desember 2013 Hjemmelaget Maki sushi med salma laks Anonymous poster hash: 17999...a54
frk.Lykkeliten<3 Skrevet 4. desember 2013 #3 Skrevet 4. desember 2013 (endret) sliter med det samme selv, gravid og vil prøve å spise sunt. Blir mye salat , og stekt kjøtt eller fisk. Er en gryte som jeg synes er så god, vet ikke om den er veldig sunn, men jeg er ikke så usunnt som papp pizza og Toro gryterett i pose. Gryte med paprika i alle farger, kjøttdeig(karbonadedeig), sjampinjong, og mais. kokt opp med soyasaus og litt av væska som er i boksene gir veldig god smak, raskt og godt. Endret 4. desember 2013 av frk.Lykkeliten<3
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #4 Skrevet 4. desember 2013 Laks, pesto og fiberpasta med paprika og champignon. Kyllingwok. Synes sunne middagsrester er vanskelig.. Håper tråden blir lang! Anonymous poster hash: bfcef...900
FirstAidKit Skrevet 4. desember 2013 #5 Skrevet 4. desember 2013 Kyllinggryte med kikerter, tomat og spinat. Det ER så godt Kan sikkert spises med både pasta, potet eller couscous, men da er den ikke like sunn. http://www.matprat.no/oppskrifter/sunne-oppskrifter-god-samvittighet/kyllinggryte-med-kikerter-og-tomat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå