Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #1 Skrevet 4. desember 2013 . Anonymous poster hash: 88318...d47
Fullrulle86 Skrevet 4. desember 2013 #2 Skrevet 4. desember 2013 Stek laksen i 15 min først med salt og pepper. Ha deretter på et beger meg creme fraiche hvor det er blandet i en halv fiskebuljong blokk, 2 fedd hvitløk og litt raspet ingefær (om ønskelig...).ha hakket papprika og purre informen i tillegg om ønskelig! Stek dette i 15 min til
Fullrulle86 Skrevet 4. desember 2013 #3 Skrevet 4. desember 2013 Stek laksen i 15 min først med salt og pepper. Ha deretter på et beger meg creme fraiche hvor det er blandet i en halv fiskebuljong blokk, 2 fedd hvitløk og litt raspet ingefær (om ønskelig...).ha hakket papprika og purre informen i tillegg om ønskelig! Stek dette i 15 min til Vi bruker pasta eller ris til!
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. desember 2013 #4 Skrevet 4. desember 2013 Legg laksefileter i en form. Skjær sitron i skiver og legg mellom laksen. Ha creme fraiche oppå laksen. Ha litt peppermix oppå der igjen. Ha gjerne litt fløte og smør også i formen. 180 grader i 20-30 min på nest øverste hylle.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #5 Skrevet 4. desember 2013 Godt med brokkoli, potet, gulrot og løk til i ildfast form:) Igår lagde vi laksewok med vårløk, brokkoli, paprika, gulrot, og sukkererter. Fullkornsris og sweet chili saus til, superdigg!! :-) Anonymous poster hash: ce960...f7e
millemille Skrevet 4. desember 2013 #6 Skrevet 4. desember 2013 Vi bruker å kjøpe laks med form som man bare setter rett i ovnen. Har over litt olje og krydder, og evt. tomat- og paprikabiter hvis i har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå