Gå til innhold

Har så lyst til å hjelpe noen i jula!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leste nettopp tråden til Mamman som gruet seg til jul pga lite familie og dårlig økonomi. Jeg begynte å gråte av alle som er så hjelpsomme og gode mot henne.

Det tyder på at det er mange som sliter i jula OG at det er mange vakre mennesker som bryr seg om andre. Det er deilig..

Jeg har mann og et barn. Har dessverre vært syk i et år og har jeg vært mer sengeliggende enn ute av sengen. Jeg er så lei av meg selv og at alle kreftene mine går til å være syk. Jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å gjøre i stand noe til jul, men det ordner seg fordi jeg familie.

Jeg er egentlig psykiatrisk sykepleier og savner å hjelpe og gi omsorg.

Jeg gir penger til organisasjoner som hjelper andre med en bedre jul, men har lyst å gjøre noe mer.

Hadde jeg visst om at noen i nabolaget er ensomme eller sliter økonomisk ville jeg for eksempel levert en kurv med mat eller tatt med kaffe og ligget på sofaen der i stedet. Jeg kan fortsatt prate:)

Det er jo helt sikkert mennesker rundt meg som kan ha nytte av meg?

Vet noen hvordan jeg kan komme i kontakt med mennesker som ville satt pris på det? Det kan ikke koste mye krefter derfor nytter det ikke melde seg inn i en forening..

Anonymous poster hash: f2ca6...0a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...