Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #1 Skrevet 4. desember 2013 Du har ståpåvilje og mot! Ungen din er sikkert nydelig, alt det fine håret! Hadde jeg bare hatt 1/4 av din vilje, hadde jeg feks. ikke hatt sjokoladekalender! Legg ut flere magebilder, ikke la de rakke på deg Anonymous poster hash: 09014...54c
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #2 Skrevet 4. desember 2013 Ja åh! Du er bare så fantastisk fotballfrue! Du er så slank og tynn, jeg skulle ønske jeg var så vakker som deg! Men selv om jeg trener så hardt at jeg besvimer så blir jeg ikke noe tynnere Jeg skulle ønske jeg var like skjønn og vakker som deg, fotballfrue. Du er bare så skjønn og nydelig! Anonymous poster hash: 112d8...775
energibomba Skrevet 4. desember 2013 #3 Skrevet 4. desember 2013 Må jo være lov å vise at en kan være tynn også etter fødsel..? Ho er vel stolt da, det er liksom mer godtatt om en er pjuskete og dvass og legger ut et bilde enn om enn ser ut som fottballfruen? Det hører vel sjeldenheten til å se så fit ut 4 dager etter fødsel, men om ho legger ut et bilde, og alle stygge kommentarer ho får pga det.. Misunnelse lenge leve... Ho har nok sine problemer fruen også.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #4 Skrevet 4. desember 2013 Gud bedre oss så mange "blonde" folk det er her på forumet... Fotballfrue er jo bare et stakkars menneske som sikkert har fått for lite oppmerksomhet som liten..eller av andre årsaker sliter med lav selvfølelse. Det å ha så enormt behov for eksponering og bekreftelse er ikke noe å ha som fobilde jenter!! Kun fokus på perfekt fasade.. Ingen sterke meninger om noe annet...ingen ryggrad. Bare grunt og overfladisk spør du meg. Det at dette mennesket faktisk er noen tusenvis av jenter/damer her i landet har som sitt største idol er bare trist... Hvilke verdier har vi???!! Og nei!! -ikke sjalu et sekund..tror bare jeg har litt høyere intelligens enn snittet her inne...:-) Go ahead and shoot me!! Anonymous poster hash: 31052...6ff
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #5 Skrevet 4. desember 2013 herrejeeesuzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz. vi har alle født,vi har alle babyer, vi har alle kropper,men ikke alle trenger sykelig oppmerksomhet likevel Anonymous poster hash: 2343c...364
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #6 Skrevet 4. desember 2013 Nå er dama gift da, og langt fra noen frøken Anonymous poster hash: 4a79c...332
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #7 Skrevet 4. desember 2013 Hun blir tilogmed omtalt på perezhilton.com http://mobi.perezhilton.com/fitperez/2013-12-03-caroline-berg-erikse-birth-selfie-abs-body-mom#.Up8HqXi9Kc0 Anonymous poster hash: fbf31...ecf
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #8 Skrevet 4. desember 2013 Heia heia Anonymous poster hash: 31052...6ff
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #9 Skrevet 4. desember 2013 Må jo være lov å vise at en kan være tynn også etter fødsel..? Ho er vel stolt da, det er liksom mer godtatt om en er pjuskete og dvass og legger ut et bilde enn om enn ser ut som fottballfruen? Det hører vel sjeldenheten til å se så fit ut 4 dager etter fødsel, men om ho legger ut et bilde, og alle stygge kommentarer ho får pga det.. Misunnelse lenge leve... Ho har nok sine problemer fruen også.Tynn eller slank eller tjukk eller fit. Samme det. Det er fryktelig harry og legge ut ett nesten nakenbilde av seg selv med puppene trykket opp i trynet rett etter en fødsel. Tacky! Anonymous poster hash: 8719f...603
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #10 Skrevet 4. desember 2013 PR og penger Anonymous poster hash: 917ea...692
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå