Gå til innhold

God jul i stuen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ble ryddig til slutt. Rent også, helt til i ettermiddag. Da tok like godt mini-ru fatt på en trepakk med tokilos hvetemel. På kjøkkenet. Og stuen. Og litt i gangen. Jeg skulle bare på do.

Så det huset som ikke lenger så ut som innsiden av en støvsugerpose, så plutselig ut som Nordmarka på en god vinterdag. Til he@#$$ med julerengjøringen! Ho mor har overgitt seg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta deg et glass vin og pust rolig....

Her er det lite som minner om rydding og vasking, det får pent vente til torsdag, har ikke tid før det :P

Skrevet

Kunne vore verre, eg veit om eit barn som fekk tak i brannslokkingsapparatet. Pulver over alt :-(

Ikkje at det er til stor trøyst der ein står med støvsugaren, men du slepp å kontakte ekspertar for å få ut det kvite pulveret du har rundtom i huset..

Skrevet

Hahaha, kjenner meg igjen. Husker alt for godt to frøkner som satt i en haug mel, kakao, melis og makaroni under kjøkkenbordet. Jeg var også bare en tur på do.... Hjalp heller ikke at mannen var borte på jobb og jeg leste til eksamen. :)

Skrevet

Da er det faktisk leggetid. For alle. I fosterstilling.

Skrevet

Støtter fosterstilling. Eller mange GT. Herre. All mulig sympati får du i alle fall. 

Gjest pupp and go
Skrevet

Siden alle sånne stunts er fryktelig søtt så lenge en selv slipper å rydde, er jeg på nippet til å like innlegget ditt. Men jeg skal la være. En vakker dag er du gammel og dement og omtrent like opptatt av konsekvenser som junior er nå. Da kan du komme til ham på julebesøk og ta en fryktelig hevn.

Eller bare dokumenter grundig og legg det blant alt som skal nevnes i konfirmasjonstalen.

Skrevet

Vin hadde passet ypperlig nå, men det får vente til neste jul. Mikro-ru i magen vil nok synes det blir for mye av det gode.

Bilder er tatt, og jeg må si at ungen så unektelig søt ut med mel fra øverst til nederst, strålende fornøyd med egen innsats, men seks kilo hvetemel. ... Det er mye hvetemel altså!

Tror jeg inntar fosterstilling nå. Dette ble for mye for en hormonell ru.

Skrevet

Oj. Fikk ikke med meg i starten hvor mye mel det var snakk om... nå kjente jeg plutselig at jeg er voldsomt lite klar for å få barnebarn på lenge.

Skrevet

Jaja, du slipper å bekymre deg for om det blir snø til jul eller ikke. Det er jo fiksa allerede.

Skrevet

Jeg gjorde det selv når jeg var liten, nå venter jeg bare på å oppleve det fra den andre kanten :P jeg er nemlig hellig overbevist om at jeg får igjen for alle rampestrekene jeg gjorde som liten nå som jeg har barn selv.

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg engang prøvde pulverapparatet.. Unnskyld mamma! Vi bodde til alt overmål i mitt barndomshjem på den tiden, et vidunderlig hus fra ca 1910, med plenty sprekker som pulveret kunne gjemme seg i. Jeg er sikker på at nåværende eier fremdeles klær seg i nøtta med jevne mellomrom og lurer på hvorfor det støver sånn på loftet. Jeg vet iallefall at det fantes mer enn nok pulver igjen da huset ble solgt ca 15 år senere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...