Gå til innhold

Hvor mange av dere er inne på kranglesiden bare for å lese?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er absolutt den morsomste siden på hele Din Baby, enda det er ganske få som deltar i samtalene - nå har jeg akkurat flirt meg gjennom en tråd igjen, underholdning på høyt plan! Til ettermiddagstekoppen leser jeg Kranglesiden og Damnyouautocorrect.com, haha! :D

Anonymous poster hash: cb541...186
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange. Selv om de ikke vil stå frem. Bare sjekk antall treff på trådene der inne. Men om det er for å underholdes eller skaffe seg ammunisjon til å hate enda mer varierer nok litt. Skrive er det få som gjør, ja, siden det faktisk krever å avstå fra anonymitet.

Skrevet

Jeg leser og ler masse - syns det er mange herlige samtaler der, med snert... Det er også min grunn til å ikke svare eller skrive der... syns ikke jeg er morsom nok :forvirret:

Og jeg føler at dere andre kjenner hverandre litt - blir litt som å blande seg inn i en samtale man ikke har noe med :sjenert:

Men... morsomme er dere... Mer av det takk :tommelopp:

Anonymous poster hash: cca51...2eb
Skrevet

er det en krangleside i tillegg til denne ?

Anonymous poster hash: 0534e...274
Skrevet

Jeg leser og ler masse - syns det er mange herlige samtaler der, med snert... Det er også min grunn til å ikke svare eller skrive der... syns ikke jeg er morsom nok :forvirret:

Og jeg føler at dere andre kjenner hverandre litt - blir litt som å blande seg inn i en samtale man ikke har noe med :sjenert:

Men... morsomme er dere... Mer av det takk :tommelopp:

Anonymous poster hash: cca51...2eb

Du er velkommen til å blande deg - vi har åpne dører og du trenger ikke være morsom i det hele tatt, faktisk.

Skrevet

er det en krangleside i tillegg til denne ?

Anonymous poster hash: 0534e...274

Jepp, men ingen krangler der.

Skrevet

Er inne for gøy av og til! Men tør ikke blande meg, virker som en egen gjeng der alle kjenner alle så det er ikke bare å blande seg...Men festlige det er de:)

Anonymous poster hash: 2223f...145

Skrevet

Mange. Selv om de ikke vil stå frem. Bare sjekk antall treff på trådene der inne. Men om det er for å underholdes eller skaffe seg ammunisjon til å hate enda mer varierer nok litt. Skrive er det få som gjør, ja, siden det faktisk krever å avstå fra anonymitet.

Har ikke mye trua på dine medkvinner du?

Anonymous poster hash: 4bf15...b07

Skrevet

Har ikke mye trua på dine medkvinner du?

Anonymous poster hash: 4bf15...b07

Eh - har du vært her inne mer enn to sekunder så spør du ikke akkurat meg om det.

Skrevet

Må visst ta meg en tur inn, skjønner jeg - aldri vært der! :P

Skrevet

Flirer meg ihjel noen ganger

Skrevet

Velkommen inn, skriv gjerne i gjesteboka eller flytt inn om du trives.

Skrevet

Velkommen inn, skriv gjerne i gjesteboka eller flytt inn om du trives.

Der finnes alt fra oppskrifter til pms-farm, man får svar på alt man måtte lure på, og det er fint lite krangling. Bare skarpskodde kranglere:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...