Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #1 Skrevet 3. desember 2013 Det er absolutt den morsomste siden på hele Din Baby, enda det er ganske få som deltar i samtalene - nå har jeg akkurat flirt meg gjennom en tråd igjen, underholdning på høyt plan! Til ettermiddagstekoppen leser jeg Kranglesiden og Damnyouautocorrect.com, haha! Anonymous poster hash: cb541...186
sug lut Skrevet 3. desember 2013 #2 Skrevet 3. desember 2013 Mange. Selv om de ikke vil stå frem. Bare sjekk antall treff på trådene der inne. Men om det er for å underholdes eller skaffe seg ammunisjon til å hate enda mer varierer nok litt. Skrive er det få som gjør, ja, siden det faktisk krever å avstå fra anonymitet.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #3 Skrevet 3. desember 2013 Jeg leser og ler masse - syns det er mange herlige samtaler der, med snert... Det er også min grunn til å ikke svare eller skrive der... syns ikke jeg er morsom nok Og jeg føler at dere andre kjenner hverandre litt - blir litt som å blande seg inn i en samtale man ikke har noe med Men... morsomme er dere... Mer av det takk Anonymous poster hash: cca51...2eb
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #4 Skrevet 3. desember 2013 er det en krangleside i tillegg til denne ? Anonymous poster hash: 0534e...274
sug lut Skrevet 3. desember 2013 #5 Skrevet 3. desember 2013 Jeg leser og ler masse - syns det er mange herlige samtaler der, med snert... Det er også min grunn til å ikke svare eller skrive der... syns ikke jeg er morsom nok Og jeg føler at dere andre kjenner hverandre litt - blir litt som å blande seg inn i en samtale man ikke har noe med Men... morsomme er dere... Mer av det takk Anonymous poster hash: cca51...2eb Du er velkommen til å blande deg - vi har åpne dører og du trenger ikke være morsom i det hele tatt, faktisk.
sug lut Skrevet 3. desember 2013 #6 Skrevet 3. desember 2013 er det en krangleside i tillegg til denne ? Anonymous poster hash: 0534e...274 Jepp, men ingen krangler der.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #7 Skrevet 3. desember 2013 Er inne for gøy av og til! Men tør ikke blande meg, virker som en egen gjeng der alle kjenner alle så det er ikke bare å blande seg...Men festlige det er de:) Anonymous poster hash: 2223f...145
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #8 Skrevet 3. desember 2013 Mange. Selv om de ikke vil stå frem. Bare sjekk antall treff på trådene der inne. Men om det er for å underholdes eller skaffe seg ammunisjon til å hate enda mer varierer nok litt. Skrive er det få som gjør, ja, siden det faktisk krever å avstå fra anonymitet. Har ikke mye trua på dine medkvinner du? Anonymous poster hash: 4bf15...b07
sug lut Skrevet 3. desember 2013 #9 Skrevet 3. desember 2013 Mange. Selv om de ikke vil stå frem. Bare sjekk antall treff på trådene der inne. Men om det er for å underholdes eller skaffe seg ammunisjon til å hate enda mer varierer nok litt. Skrive er det få som gjør, ja, siden det faktisk krever å avstå fra anonymitet. Har ikke mye trua på dine medkvinner du? Anonymous poster hash: 4bf15...b07 Eh - har du vært her inne mer enn to sekunder så spør du ikke akkurat meg om det.
studVest Skrevet 3. desember 2013 #10 Skrevet 3. desember 2013 Må visst ta meg en tur inn, skjønner jeg - aldri vært der!
sug lut Skrevet 3. desember 2013 #12 Skrevet 3. desember 2013 Flirer meg ihjel noen ganger Må visst ta meg en tur inn, skjønner jeg - aldri vært der! Velkommen inn, skriv gjerne i gjesteboka eller flytt inn om du trives.
amandine Skrevet 4. desember 2013 #13 Skrevet 4. desember 2013 Flirer meg ihjel noen ganger Må visst ta meg en tur inn, skjønner jeg - aldri vært der! Velkommen inn, skriv gjerne i gjesteboka eller flytt inn om du trives. Der finnes alt fra oppskrifter til pms-farm, man får svar på alt man måtte lure på, og det er fint lite krangling. Bare skarpskodde kranglere:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå