Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #1 Skrevet 3. desember 2013 Kjøpt noen sko som trekker inn vann som skal være vanntette, butikken var enig i at det var en reklamasjon/produksjonsfeil og sa jeg kunne få nye sko eller tilgodelapp. Vel de hadde ikke igjen tilsvarende type sko i min størrelse og ble da tilbudt en tilgodelapp. Helt greit egentlig det, alltid noen i familien som trenger sko, men hadde jeg egentlig krav på pengene tilbake så lenge butikken ikke kunne tilby meg samme/tilsvarende vare? Anonymous poster hash: 19442...b41
☆☆☆ Skrevet 3. desember 2013 #2 Skrevet 3. desember 2013 Vil tru du har krav på å heve kjøpet, då dei ikkje kunne reparere/erstatte varen. Og då skal du ha pengane tilbake.
snøsnø Skrevet 3. desember 2013 #3 Skrevet 3. desember 2013 Er rimelig sikker på at du skulle kunne heve kjøpet. Du får jo ikke det samme der, og må finne det en annen plass.
Bustetroll Skrevet 3. desember 2013 #4 Skrevet 3. desember 2013 (endret) Du får først og fremst ny sko, eller reparerte sko. Hvis butikken ikke kan tilby det, har du krav på penger tilbake ja.." Pengene tilbakeHvis selger ikke klarer å rette mangelen eller gir deg en ny vare, har du fremdeles rettigheter. Du kan du enten kreve et passende prisavslag, eller å levere tilbake varen og få pengene tilbake.." Endret 3. desember 2013 av Bustetroll
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå