Gå til innhold

Pappahjerte tar oppgjør ang fotballfrue!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja leste denne tidligere i dag. Summerer hele dritten rundt fotballfrue perfekt.

PR! PR! PR!

Anbefales å lese!

Anonymous poster hash: bf2ff...bad
Skrevet

Jepp.... Hun kan nå glise med god grunn... Klink klink penger i kassa ;)

Anonymous poster hash: cd808...43e

Skrevet

Jepp. Regner med antall sidevisninger har skutt gjennom taket. Smart jente. All pr er god pr.

Anonymous poster hash: bf2ff...bad
Skrevet

Hihi!

Anonymous poster hash: a8c4d...89e

Skrevet

Oppgjør? Han er jo på hennes side.

Anonymous poster hash: 551a8...519

Skrevet

Vi driter like tynt i manneblogger som i kjerringblogger og klikker ikke, nei.

Skrevet

Vil ikke akkurat kalle det et oppgjør...

Anonymous poster hash: 153f2...cef
Skrevet

Er dere virkelig ikke lei ennå?

Jada, hun har en veldreid kropp og lever i en perfekt rosa boble. Alt hun rører ved blir til gull og hun tjener fett på å selge seg selv. But who f'ing cares?

Jeg har et tips som har stor sjanse for å fungere:

Om dama irriterer dere; SLUTT Å FØLGE BLOGGEN HENNES!

Er ikke rakettforskning!

Jeg har ikke lest en eneste ting hun har skrevet, men gud bedre så møkklei jeg er av denne dama. Og det beste av alt, til dere som irriterer dere så fælt over henne, dere er jo med på å gjøre henne ENDA mer populær for hvert klikk hun får på bloggen sin.. Det er IHVERTFALL ikke rakettforskning!

Anonymous poster hash: ab8ee...e31

Skrevet

Unge jenters selvtillitt er mer komplekst at enn at man kan sammenligne det med menns økonomi kontra kjell inge røkkes.    Det er jo ikke egentlig de fødende damene som får så himla dårlig selvtillit, det er de som er unge og ikke har født ennå. Som nå ihvertfall tror at de må klare å være tynn, når fotballfrue klarer det etter en fødsel. 

Med en sånn liten mage fotballfrue hadde, så er det ikke rart hun er så slim etterpå.  Men selvsagt hjelper trening på.   

Jeg gir meg katta, min selvtillitt har ikke blitt rokket ved av synet av dette bilde fordi jeg nå har fått noen år på baken. Jeg er trygg på meg selv. Men synes synd på dagens ungdom.  For dem betyr fotballfrue vellykkethet. Hun har suksess. Gjerne fordi hun er pen og tynn. De skjønner ikke alltid dette med at det er andre ting som betyr mer enn fotballfrues liv. Nå satt jeg det på spissen. Skal selvsagt ikke undervurdere en tenåring, men man husker jo selv hvor mye man higet etter å være som den populære jenta eller kjendisdama.    

Uansett, vi som foreldre må bare være flinke til å gi barna vår den tryggheten og gode selvfølelsen de trenger for at de ikke skal føle et sånt enormt press når de når den rette alderen. Det vil alltid være et press utenifra. Det var det før bloggernes tid også.   Med gode, grunnleggende verdier i familien så har man kommet et godt steg på veien!

Anonymous poster hash: 5afcf...07d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...