Gå til innhold

Mannen "takler" ikke graviditet og fødsel. Greit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har et barn fra før på snart 4. Han var overhode ikke interessert forrige graviditet og vi hadde ikke sex fra magen begynte å synes. Det var en lang og hard fødsel hvor han måtte hjelpe til å holde føttene mine. Han så derfor alt av klipping og ekle ting. Han var en helt gjennom hele fødselen og med en gang babyen kom ut var han den fødte far. Nå er jeg halvveis i graviditeten og han syns det er merkelig og litt ekkelt hele greia. Han liker ikke å kose med magen og sex kan jeg se lenge etter. Han vil snakke minst mulig om det, men gleder seg veldig til babyen kommer. For meg er dette helt i orden. Kan ikke tvinge han til å syns at dette er helt naturlig

Anonymous poster hash: 88736...724

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du syns det er greit så er det greit :) hvorfor lage et problem av noe du ikke ser som et problem? :)

Skrevet

Om det er ok for deg er vel alt i orden?

Skrevet

Signerer de andre to her. Om det er greit for deg så er det da ikke noe stress? Jeg syns selv at jeg så fæl ut når jeg var gravid, likte ikke den svulmende magen og ræva som fulgte med. Var åpen om dette til mannen min, sa at "kan ikke fatte at kvinner LIKER å gå gravide!" og han var enig med meg i at det ikke akkurat er sexy med en gravid kropp. Så vi skippet sex fra magen syntes. Passet fint for oss begge to det :)

Anonymous poster hash: 5bb52...2bf
Skrevet

Du svarer selv på spørsmålet ditt:

Kan ikke tvinge han til å syns at dette er helt naturlig

Anonymous poster hash: 88736...724

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...