Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #1 Skrevet 3. desember 2013 Har vært kjæreste med samboeren i ca 2 år. Vi har vært inn på temaet om barn, men han har ikke følt seg helt klar. Jeg har en datter på 6 år fra tidligere forhold, så er i grunnen ganske klar for baby. Jeg har slitt med bivirkninger ift prevensjon, så fjernet hormonspiralen for ca 6 mndr. siden. Samboer har da sørget for kondom, etter noen mndr. gikk vi over til "trygge perioder" der vi brukte kondom uken under eggløsning. De siste 2 mnd har vi ikke brukt noe. Og går når vi satt i sofaen og snakket, uttaler plutselig samboer; "har du lagt merke til noe i det siste?..vi har sluttet med prevensjon". Kan jeg tolke dette som at han er klar for baby? Anonymous poster hash: 9590b...7d9
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #2 Skrevet 3. desember 2013 Virker jo definitivt slik, ja Han er nok klar for å bli pappa, og virker jo nesten litt utålmodig/nysgjerrig også Lykke til! Anonymous poster hash: 53eae...ee0
Camillok Skrevet 3. desember 2013 #3 Skrevet 3. desember 2013 Hihi, tenker nok han lurer ja så herlig min var også litt sånn, dvs han ville gifte seg før vi ble prøvere med fikk ikke ut fingren med frieri. Jeg sluttet en dag med pilla og sa at han nå måtte sørge for prevensjon selv. Det skjedde aldri og etter hver gang sa han: jeg har laga baby til deg jeg ps: han fridde etter at testen var positiv, giftet oss 14 uker på vei
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #4 Skrevet 3. desember 2013 Ja det høres sånn ut Jeg er i ganske lik situasjon som deg. Har et barn på 8 år fra før og har vært sammen med samboer i 6 år. Sluttet på pilla for 6 mnd siden pga bivirkninger. Vi bruker kondom i usikre perioder. Men nå bruker jeg pearly så vet når jeg har eggløsning. Samboer er ikke klar for egne barn ennå. Kriteriene er at vi skulle kjøpe oss bolig og det gjorde vi i sommer. Og at jeg skulle bli ferdig med utdannelse ig ha fast jobb. Ble ferdig i sommer men har ikke mulighet til å gå inn i en fulltidsstilling fordi samboer er mye borte med jobben. Så kanskje neste høst får jeg mulighet. Så det blir no hvertfall 10 år mellom mine barn. Lykke til med prøvingen Anonymous poster hash: 71cf9...922
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #5 Skrevet 3. desember 2013 Anonymous poster hash: 9590b...7d9
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #6 Skrevet 3. desember 2013 Takk for alle lykkeønsker! etter kveldens samtale, er jeg rimelig sikker på at han har tatt et bevisst valg rundt det. Så nå er det slutt på alle forhåndsregler, og la det skje når det skjer håper det snart blir min tur igjen! HI Anonymous poster hash: 9590b...7d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå