Vanilla83 Skrevet 3. desember 2013 #26 Skrevet 3. desember 2013 Det kan jo være at det ligger noe bak som gjør at hun ville feire jul uten dere, men det virker jo veldig dumt å bruke unnskyldninger istedenfor å bare være ærlig med deg. Det er vel en gang sånn at enten må du bare la det ligge, eller så får du bare spørre henne rett ut hva grunnen er. Du kjenner henne og din far best. Men jeg kan godt forstå at det er sårende å få en sånn beskjed, invitert eller ikke. Det er tross alt nærmeste familie, og jeg vil si du har like mye krav på din far som hun og dine søstre. Lykke til uansett
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #27 Skrevet 3. desember 2013 Da hadde min far fått et ultimatum, man avinviterer ikke barnet sitt og barnebarna. skammelig, snakk om å tenke med p.. når han er sammen med en sånn kjerring. hadde ikke far tatt vår side her, hadde det blitt kroken på døren for min del. gidder ikke ha en far som ikke bryr seg om egne barn og barnebarn som har gledet seg til å feire jul sammen med han. Anonymous poster hash: 35c2e...94b Noen mannfolk er ofte balleløse når det kommer til husfreden da. Hører om så mange historier der ny kone tar kontroll og støter vekk barn fra før. Ikke lett å kutte ut sin egen far om det BARE er at han er litt veik da. Høres drastisk ut å kutte han vekk. Anonymous poster hash: 7d664...062
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #28 Skrevet 3. desember 2013 rart at alltid det er stemoren sin feil,sånn er det i alle tilfeller, MERKELIG. Anonymous poster hash: 17f2a...9d4 Vi snakker ikke om ALLTID her.... Men i dette tilfelle så er det jo stemor som har kommet med en avlysing av felles julefeiring, men en heller svak begrunnelse. HI skryter jo ellers av stemoren, så dette er ikke noe stemor-er-ei-møkkakjerring-innlegg.... Her er det snakk om at stemor har avlyst den felles julefeiringen (som tydeligvis har vært en tradisjon noen år). Argumentet er at barna hennes blir skuffet pga materielle ting. Hva med barnas skuffelse over å ikke feire jul sammen med de de er vant å være sammen med og er glade i? Virker som om det materielle er viktigere for stemor akkurat her - hvis det da ikke ligger noe annet bak som HI ikke vet noe om. Anonymous poster hash: fe790...97d
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #29 Skrevet 3. desember 2013 Min far er slik at han aldri har sagt noe. Det er ikke det at hans kone mener noe galt eller at det er noe feil med henne. Men når min far ikke er delaktig og ikke ytrer noen egne meninger eller ønsker, så må jo hun planlegge noe. Og da har hun planlagt ift de hun når lettest - familien på sin side. Og min balleløse far har bare diltet med. Når jeg dristet meg til å ta opp saken noen ganger, så var jeg visst ikke "snill". En av mange grunner til at jeg ikke har kontakt med min far mer... Anonymous poster hash: fe790...97d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå