Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #1 Skrevet 3. desember 2013 Jeg trodde først det var et fly veeeeeldig høyt oppe, hadde sånn hale etter seg. Gikk veldig fort bortover før den plutselig tok en kraftig "usving" oppover. Så virket det som om den fikk "motorproblemer" og hostet seg bortover før den fadet ut. Var en liten lysprikk før halen. En meteor? Tar de usvinger da? Trodde de kun raste rett ned jeg? Anonymous poster hash: bb9c5...bce
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #5 Skrevet 3. desember 2013 Jeg tror verken på Jesus eller julenissen:-) Jagerfly var min første tanke, men de hoster seg vel ikke fremover gjør de vel? Da ville det vel i så fall vært noe ruskende galt eller? Anonymous poster hash: bb9c5...bce
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #6 Skrevet 3. desember 2013 Jeg tror ikke på jagerfly. Rusk på brilleglasset kanskje? Anonymous poster hash: 106cc...fef
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #7 Skrevet 3. desember 2013 Jeg tror ikke på jagerfly. Rusk på brilleglasset kanskje? Anonymous poster hash: 106cc...fef Hmmm, tenker alle nå automatisk at jeg tror det var en ufo eller noe annet utrolig? Anonymous poster hash: bb9c5...bce
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #8 Skrevet 3. desember 2013 Mener å ha hørt at det kan være noen meteorer nå om dagen... om jeg ikke husker feil. Hvis du så tydelig i hvilket område det var så er sikkert han Rød-Larsen eller hva han heter interessert. Han er alltid på utkikk etter meteorbiter Anonymous poster hash: 5ed00...f44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå