Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #1 Skrevet 3. desember 2013 Ta med innesko.. Hvilke sko tenker dere da? tøfler? joggesko med innesåle? gymsokk? Dette er en 4 årsdag som skal feires på en skole. Anonymous poster hash: b78d3...87a
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #2 Skrevet 3. desember 2013 joggesko med innesåle. Anonymous poster hash: 317e1...aa0
Førstemann Skrevet 3. desember 2013 #4 Skrevet 3. desember 2013 Jeg hadde tolket det som at de ikke skulle gå barbent/sokkelesten, så pensko, jobbesko eller annet egnet fottøy.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #5 Skrevet 3. desember 2013 Jeg regner med de skal løpe og herje, de skolebursdagene mine har blitt bedt i har foregått i gymsalen så jeg ville sendt med joggesko med innesåle. Anonymous poster hash: 337e1...f28
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #6 Skrevet 3. desember 2013 Takk for svar :-) Vi har ikke joggesko med innesåle til fireåingen.. Men har noen nye nike joggsko som ikke er brukt enda, kan vi bruke de, eller må vi på shopping? :-) Anonymous poster hash: b78d3...87a
Gjest Hercule Poirot Skrevet 3. desember 2013 #7 Skrevet 3. desember 2013 Takk for svar :-) Vi har ikke joggesko med innesåle til fireåingen.. Men har noen nye nike joggsko som ikke er brukt enda, kan vi bruke de, eller må vi på shopping? :-) Anonymous poster hash: b78d3...87a Det kommer an på hva slags såle det er på skoen! Er det utesåle kan den ikke brukes i gymsalen, er det innesåle, så er det jo greit.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #8 Skrevet 3. desember 2013 Hva slags type sko dere vil bare de ikke brukes ute eller har såler som setter merker. Joggesko med innesåle, tøfler, pensko, turnsokker og til og med tykke ullsokker går nok helt fint. Anonymous poster hash: 15a97...bc1
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #9 Skrevet 3. desember 2013 Takk for svar :-) Vi har ikke joggesko med innesåle til fireåingen.. Men har noen nye nike joggsko som ikke er brukt enda, kan vi bruke de, eller må vi på shopping? :-) Anonymous poster hash: b78d3...87a Sorte utesåler sverter av i gymsalen, men er det lyse såler går det greit selv om det egentlig er utesko. Anonymous poster hash: 337e1...f28
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #10 Skrevet 3. desember 2013 Tusen takk for svar :-) Da går vi for de nye nike joggeskoene, de har lys såle så det går vel sikkert greit :-) HI Anonymous poster hash: b78d3...87a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå