Gå til innhold

Ser du på The Julekander


Anbefalte innlegg

Skrevet

.

 

Anonymous poster hash: 715c9...026

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Korreksjon: the julekalender

 

Anonymous poster hash: 715c9...026

Skrevet

Nei, har ikke tid.. Og syns ikke den er såå morsom at jeg må ha den med meg..

 

 

Ser Julefergå, for den har jeg bare sett en gang før.. Ser og Jul i svingen med eldste.



Anonymous poster hash: de20e...f9a
Skrevet

Nei ikke når de ikke tekster.

 

Anonymous poster hash: 0dc84...77a

Skrevet

Går den i år??? :)

Ja, på tv2 zebra.

 

Vi ser ikke på. Vi ser på Jul i Svingen.

Skrevet

Kl når?? :D lykke. :D

Kl.19.20 (reprise)

Kl. 19.35 ( ny ep.)

 

Anonymous poster hash: 715c9...026

Skrevet

Den er jo fantastisk - har den selv så ser når det passer seg. You can hopp, you can rønn and it's verri verri fønn, klaske lår, klaske støvel, you can hopp, you can rønn and it's verry fønn, glem your trøbbel (trøbbel, trøbbelllllllll), drink a døbbel!

Skrevet

Så den første gangen den gikk, og selv om den var kul trenger jeg ikke se den igjen...

 

9 og 12 åringene her har oppdaget Nissene over skog og hei, så den går hver kveld i år.



Anonymous poster hash: 4cfed...476
Skrevet

Ja, vi ser på den. Dattera på snart fire satt i går å kjedet seg gjennom Jul i svingen, for hun ville bare se de skumle nissene. Huff, får se om dette går :-)

Skrevet

Dæven how ugly you are!!

 

Haha, ja selvfølgelig ser jeg den, har irritert meg i flere år over at den gikk på zebra, men nå tok endelig viasat til vettet også så nå får jeg sett den! Har på dvd også, men det blir liksom ikke det samme :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...