Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #1 Skrevet 3. desember 2013 Jeg blir så oppgitt av meg selv. Jeg har diverse varer jeg kunne tenkt meg å handlet på apoteket men jeg blir så flau + jeg er blir alltid nervøs for å treffe kjente der. Spesielt hvis jeg står i kø og feks. holder på noe som er flaut i mine øyne. Nå har jeg vært på apotekt for å kjøpe paracet stikkpiller for voksne 2 ganger, men er komt ut med vanlige tabletter begge gangene. Flere som blir lett flaue. Hvordan gjør dere? Anonymous poster hash: 60941...24a
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #2 Skrevet 3. desember 2013 Reis til et apotek langt unna, hvis det er så flaut. Da behøver du i hvert fall ikke å være redd for å møte på kjente. Anonymous poster hash: 36f0b...e46
Ugl@ ruger... Skrevet 3. desember 2013 #3 Skrevet 3. desember 2013 Jeg blir så oppgitt av meg selv. Jeg har diverse varer jeg kunne tenkt meg å handlet på apoteket men jeg blir så flau + jeg er blir alltid nervøs for å treffe kjente der. Spesielt hvis jeg står i kø og feks. holder på noe som er flaut i mine øyne. Nå har jeg vært på apotekt for å kjøpe paracet stikkpiller for voksne 2 ganger, men er komt ut med vanlige tabletter begge gangene. Flere som blir lett flaue. Hvordan gjør dere? Anonymous poster hash: 60941...24a Er heldigvis lite blyg av meg. Jeg føler heller aldri med på hva kjentfolk handler på apoteket hvis de da ikke viser det til meg direkte. Du kan trygt kjøpe stikkpiller for voksne. Et tips er at du tar med noe ekstra, kosttilskudd, kosmetikk, et eller annet i tillegg, så gjemmer du stikkpille pakken bak det. Når jeg feks er å handler en graviditetstest så prøver jeg å være litt diskret, så da handler jeg heller flere ting samtidig så den skjules litt i mengden.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #4 Skrevet 3. desember 2013 bestill på nett de fleste apotek har også hjemmeside og mulighet til å handle reseptfritt på nett Anonymous poster hash: ec44b...6e7
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #5 Skrevet 3. desember 2013 bestill på nett de fleste apotek har også hjemmeside og mulighet til å handle reseptfritt på nett Anonymous poster hash: ec44b...6e7 Ja det er jo en mulighet, men jeg føler at dette er så teit at jeg må overvinne det. Jeg vet jo at slike ting ofte blir bedre og bedre når en selv utsetter seg for det. Tror jeg skal prøve en gang til og ta med meg noen andre varer også slik hun over sier. Anonymous poster hash: 60941...24a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå