Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #1 Skrevet 2. desember 2013 Har gått med string siden jeg var 12. Nå er jeg 27. Fikk angst ved tanken da jeg ble gravid og skjønte at jeg måtte gå med vanlig truse noen uker etter fødselen. Men jeg overlevde de seks ukene, men siden siste blødningsdag i renselsen har jeg brukt string igjen. Nå i dag, 6mnd etter fødsel, tok min mor og brettet tøy for meg mens jeg ammet. Da fant hun stringtruser og kommenterte strengt bruken. Er det virkelig så galt av meg å bruke string? Anonymous poster hash: 6aeec...c72
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #2 Skrevet 2. desember 2013 Ja gjør du sånt så kommer du til å havne i helvete! Best å slutte med en gang! Anonymous poster hash: 58ba4...332
♥Madam Mim♥ Skrevet 2. desember 2013 #3 Skrevet 2. desember 2013 For meg så blir det samme som å kommentere at man ikke får bruke vatterte bher, men bare kan ha disse med tynt stoff.... Ingen har da noe med hva slags undertøy du vil ha??? Jeg går med truser og hipstere, etter mitt eget ønske :-)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #4 Skrevet 2. desember 2013 Hadde min mor begynt å bry seg om hvilke truser jeg går med som voksen, da tror jeg at jeg enten hadde klikket - eller ledd høylydt av henne. Muligens en kombinasjon av de to Hun har jo absolutt overhodet ikke noe med hvilke truser du går med!!!!! Hva tror mødre hvis de mener de skal bry seg med hvilke truser nesten-tredveåringen bruker? Jeg er som deg, HI, foretrekker stringtruser. Jeg har funnet en del truser som er "mer truse" enn de små stringtrusene, men likevel string. De er faktisk både fine og like komfortable som de vanlige stringtrusene. Men jeg er veldig sær, så hvis jeg først finner en slik som jeg liker, så kjøper jeg flere, for det kan gå år til neste gang jeg finner noen som jeg er fornøyd med. Anonymous poster hash: 01a95...5db
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #5 Skrevet 2. desember 2013 Stringtruse? I 2013...?! Helt ut, og ikke minst ubehagelig å ha på seg. Anonymous poster hash: b62e8...3a4
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #6 Skrevet 2. desember 2013 Din mor har ingenting med hva slags undertøy du bruker. Men jeg vil legge til; Stringtruser... æsj... Anonymous poster hash: 0aadd...a59
Von Hertelhofen Skrevet 2. desember 2013 #7 Skrevet 2. desember 2013 Hehe... Ble du så satt ut av den kommentaren at du måtte lage ett innlegg på DIB om det!? Kos deg med stringtrusene dine du, med god samvittighet
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #8 Skrevet 2. desember 2013 Nei for all del, om du virkelig syns det er ok å gå med/ha på/vise seg offentlig i. Men der er fryktelig uhygienisk da. Æsj. Klarer faktisk ikke tanken på det etter at vi hadde en forelesning om underlivshygiene for noen år siden. Dobbeltæsj faktisk. Anonymous poster hash: a4f95...75f
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #9 Skrevet 2. desember 2013 Hehehe, jeg sluttet med string i ren forskrekkelse etter en reaksjon fra jordmor på utskrivelsen fra barselavdeling. Jeg hadde tatt hastesnitt, vært innlagt i over en uke, hadde ikke særlig mengder på renselsen, og hadde funnet frem stringtangaen igjen. Hun gispet i forskrekkelse når hun så det. Var noe med hygeniske forhold. Det satt så støkk i meg, at jeg måtte dra rett på butikken og lære meg forskjellen på hipsters og briefs, og hva de nå heter. Og har aldri brukt string igjen, det er snart 7 år siden. Ville ikke falt meg inn å ta det på meg nå, og må si som en annen over her: Æsj! Anonymous poster hash: 7d5d9...f8b
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #10 Skrevet 2. desember 2013 Jeg brukte også stringtruser....på 90-tallet Husker mora mi også var oppgitt "hvorfor skal du gå med kun en strek i rompa", kommenterte hun ofte. Men da var jeg tenåring I dag kunne jeg ikke gitt mer beng i hva hun mente om trusene mine. Jeg bruker kun hipstere, og trives med det. Hadde hun kommentert det så hadde jeg faktisk ledd meg skakk Anonymous poster hash: e60b6...f1b
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #11 Skrevet 3. desember 2013 Kan noen opplyse meg om HVA som er æsj med stringtruser? Er genuint nysgjerrig her.. Har brukt string i alle år, rett og slett fordi jeg synes truse er ubehagelig. Er det liksom "ut" med string og in med bestemortruser? Eller? Hipstere? Kjenner jeg ble litt forvirret her nå.. Forøvrig synes jeg ikke man skal bry seg så mye om hva mamma sier når man er voksen dame med ansvar for eget liv. Moren min, derimot, kjøpte stringtruser til meg da jeg gikk i tredjeklasse(!!!), og takket være henne sitter jeg nå her med min stringtruse-avhengighet og angst for bestemortruser. Sukk... Anonymous poster hash: 3c746...f27
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #12 Skrevet 3. desember 2013 Bruker ikke truser jeg, og ingen har noe med det! Anonymous poster hash: 594aa...382
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #13 Skrevet 3. desember 2013 Jeg bruker stringtruser og har brukt det de siste 12 årene. Anonymous poster hash: dc121...450
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #14 Skrevet 3. desember 2013 Det samme gjør min mamma, jeg er 25år. Men mamma bryr seg om alt da;) Anonymous poster hash: 40d01...1fb
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #15 Skrevet 3. desember 2013 Ettersom du har født er det ikke større problem med det enn at du øker faren for sopp og UVI kraftig. Det bør du få bestemme selv om du vil utsette deg for. Hvis du blir gravid igjen bør du imidlertid droppe stringen av hensyn til barnet. Den øker faren for infeksjoner og dermed abortrisikoen. Anonymous poster hash: 4e96d...b7f
*Yuna* Skrevet 3. desember 2013 #16 Skrevet 3. desember 2013 Hehe, det er da ikke ille det vel Jeg bruker mest string fordi både hipsters og truser sklir inn i rompa. Har prøvd maaange merker. Syns hipsters er desidert finest.
Flutterby Skrevet 3. desember 2013 #17 Skrevet 3. desember 2013 Hvorfor kritiserte moren din deg for det? Jeg for min del har ikke gått med string på maaange år, men da dro jeg buksen lavt ned og stringen opp, for det var jo ekstra kult at den viste...(ungdomsskolen, hva tenkte vi på?!) Synes nå det virker uhygienisk, for den er jo rett ved rumpehullet, men så lenge du trives med det, go for it
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #18 Skrevet 3. desember 2013 Hehe, det er da ikke ille det vel Jeg bruker mest string fordi både hipsters og truser sklir inn i rompa. Har prøvd maaange merker. Syns hipsters er desidert finest. Men string ER jo i rompa! Anonymous poster hash: ac4ec...0bc
Elina Skrevet 3. desember 2013 #19 Skrevet 3. desember 2013 Vel butikkene bugner jo av stringtruser så noen må jo kjøpe dem....?
*Yuna* Skrevet 3. desember 2013 #20 Skrevet 3. desember 2013 (endret) Hehe, det er da ikke ille det vel Jeg bruker mest string fordi både hipsters og truser sklir inn i rompa. Har prøvd maaange merker. Syns hipsters er desidert finest. Men string ER jo i rompa! Anonymous poster hash: ac4ec...0bc Men da holder den seg hvertfall på plass Syns derimot det er mer ubehagelig med en truse som er halvveis inni rompa. Endret 3. desember 2013 av *Yuna*
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #21 Skrevet 3. desember 2013 Haha,,,alt mødre legger seg bort i! Syns du skal be henne om å konsentrere seg om sitt eget undertøy. Bruker selv stringtruse når jeg har stramme bukser slik jeg slipper stygge trusemerker. Anonymous poster hash: c996a...7b1
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #22 Skrevet 3. desember 2013 Har ghettorumpe, med svai i ryggen, så alt vandrer jo! Men stringen sitter trofast på plass! Forøvrig bruker mamma også string, men er sint på meg når jeg har mens og bruker det, for jeg får jo så smerter med OB. :-) Anonymous poster hash: bc540...ed2
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #23 Skrevet 3. desember 2013 Hva har din mor med det å gjøre? Bruk de trusene du vil:) Anonymous poster hash: f6b0e...843
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #24 Skrevet 3. desember 2013 For noen år siden fikk jeg en sykdom som heter "Perianal abscess". Det er en slags innvendig byll i rumpeballen. Det kommer av bakterier som smyger seg inn under huden via en liten rift. For å drenere denne byllen måtte de lage en åpen kanal som måtte forbli åpen i mange uker. Det var et mareritt. Kirurgen sa at det hadde blitt mange flere abscesser etter at det ble populært med string. Så, velg ditt undertøy med omhu! Anonymous poster hash: 21a7a...50d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå