Gå til innhold

Blødning i uke 30

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdaget litt blod når jeg var på do nå, ikke mye. Hadde en blødning for 3 uker siden også, var da inne til sjekk på føden og de fant ikke noe galt. Burde jeg ringe eller skal jeg bare se det ann?

Er som sagt ikke snakk om mye og jeg kjenner liv.

Anonymous poster hash: a4e9f...ecf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet??

Skrevet

Friskt blod burde du kontakte føden på fordi dette er en pågående blødning. Blør du brunt er det ikke fullt å farlig pga det betyr at blødningen har stoppet og blodet er gammelt.

Dette er beskjeden jeg fikk når jeg var inn og ut av sykehus fra uke 26 med både styrtblødninger og mindre blødninger. Nå var jeg innlagt i en måned da så var nok en del mer alvorlig tilfelle enn ditt :-)

Skrevet

Friskt blod burde du kontakte føden på fordi dette er en pågående blødning. Blør du brunt er det ikke fullt å farlig pga det betyr at blødningen har stoppet og blodet er gammelt.

Dette er beskjeden jeg fikk når jeg var inn og ut av sykehus fra uke 26 med både styrtblødninger og mindre blødninger. Nå var jeg innlagt i en måned da så var nok en del mer alvorlig tilfelle enn ditt :-)

Takk for svar. Det var ikke brunt blod. Var blandet sammen med utflod så noe var rødt og noe litt lysere..

Skrevet

Kan virke som det bare er et lite blodkar eller noe som har bristet, men ville ringt for sikkerhetsskyld. Hos eg så spurte de stadig om hvor mye det var, om det var mer en ca en spiseskje. Lurer på om det er noe de bruker som ca mål om du må inn eller ikke. For meg var alltid svaret ja så vet ikke :-)

Livet inne i magen bør man ikke ta sjanser med. Ring heller 100 ganger for mye enn 1 gang for lite :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...