Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #1 Skrevet 2. desember 2013 forteller man det til sjefen mens man leter etter stilling å søke på? Hva er vanlig? Anonymous poster hash: f125c...787
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #2 Skrevet 2. desember 2013 jeg vil ha ny jobbe men har ikke fortalt noe til nåværende sjef.. jeg ser etter "drømmejobben" og tenker det kan ta tid før jeg finner den, så jeg vil ikke stresse sjefen min med det enda. Anonymous poster hash: a2f3b...df3
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #3 Skrevet 2. desember 2013 Tja, både og. Jeg har sagt det, men det har verdt fordi det har vært naturlig å si det. Når jeg har byttet jobb har det vært grunnet endret livssituasjon, flytting etc. Mange velger å ikke si det, og da kanskje spesielt om man ikke har et veldig godt forhold til sjefen sin. Uansett så er det greit å spille med åpne kort hvis du ønsker å bruke nåværende sjef som referanse. Anonymous poster hash: 698fb...fe0
Virginia. Skrevet 2. desember 2013 #4 Skrevet 2. desember 2013 Det er svært vanlig å ikke si det, men naturligvis kan både det å fortelle det og det å hemmeligholde det gi hver sine utfordringer på nåværende arbeidsplass. Hvorfor vil du søke ny jobb HI?
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #5 Skrevet 2. desember 2013 Trives godt der jeg er nå sosialt sett, men ønsker andre arbeidsoppgaver. Hi Anonymous poster hash: f125c...787
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #6 Skrevet 2. desember 2013 Tja, både og. Jeg har sagt det, men det har verdt fordi det har vært naturlig å si det. Når jeg har byttet jobb har det vært grunnet endret livssituasjon, flytting etc. Mange velger å ikke si det, og da kanskje spesielt om man ikke har et veldig godt forhold til sjefen sin. Uansett så er det greit å spille med åpne kort hvis du ønsker å bruke nåværende sjef som referanse. Anonymous poster hash: 698fb...fe0 Er vanskelig, er redd for å få dårligere muligheter i den jobben jeg har nå dersom jeg sier at jeg ser etter annen jobb. Har ikke et nært forhold til sjefen. Hi Anonymous poster hash: f125c...787
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå