Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #1 Skrevet 2. desember 2013 Veldig sikker på at slimproppen gikk i sta :/ Bare opplevd den mengden slim en gang før, og det var med førstemann når slimproppen gikk. Veldig tykk/seig klump med slim rett og slett Ringte til føden for å høre, fikk beskjed om å kontakte fastlegen i morgen..? Føden her er ikke akkurat kjent for å ta folk seriøst, eller løfte en finger såfremst du ikke føder til termin og alt er flott og greit. Er litt bekymret nå, noen som har oppleved noe lignende? Anonymous poster hash: feaeb...24d
SophiesMum<3 Skrevet 2. desember 2013 #2 Skrevet 2. desember 2013 Da drar du til legevakta, og får legen der til å henvise deg til føden. Jeg hadde ikke godtatt å måtte vente til i morgen.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #3 Skrevet 2. desember 2013 Rettelse, jeg ringe legevakta, ble satt rett over til føden, som bare sa det ikke var noe å gjøre og at jeg fikk kontakte fastlegen i morgen. Anonymous poster hash: feaeb...24d
SophiesMum<3 Skrevet 2. desember 2013 #4 Skrevet 2. desember 2013 Hmm, det var rart. Jeg fikk komme rett knn til føden for to uker siden. Da var jeg 19 og noen dager. Hadde blod og slim som plutselig kom. Du får prøve å slappe mest mulig av i natt da, og dra rett til fastlegen i morgen. Så får du håpe at legen henviser deg videre til gyn eller føde for sjekk :-) lykke til uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå