Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #51 Skrevet 3. desember 2013 En ekte dibber er ddn perfekte mor og sluttet selvsagt å røyke når hyn ble gravid. Hun utsetter barnet aldri for røyk og sikrer barnet perfekt i bilen. En ekte dibber bruker ikke Babybjørn bæresele, hoppehuske eller gåstol. Hun ammer, gir kun hjemmelaget mat og riktig grøt. Nevnte jeg at hun ikke røyker? Hun må jo være den perfekte mor. Nå må dere slappe av.Ja, man skal ikke samsove når man røyker, men dere trenger ikke å angripe henne fordi hun spør. Anonymous poster hash: 483ab...ba3
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #52 Skrevet 3. desember 2013 Når man er gravid og ammer så hverken røyker eøler snuser man! Så enkelt er det! Gjelder også far hvis han skal sove i samme rom som babyen! Dette er godt opplyst og det finnes overhode ingen unnskyldning for å fortsette med svineriet lengre! Det er dyrt, det stinker og forkorter livet ikke minst! Jeg har selv vært storrøyker, men greide fint å slutte før jeg planla å bli gravid. Det var jævlig, jeg søeit i månedsvis og fortsatt får jeg lyst på en røyk i gitte situasjoner, men jeg greier faktisk å styre unna. Har ikke noe spesielt sterk viljestyrke eller noe, man må bare bestemmes eh. Stump røyken HI, slutt å utsett barnet ditt og deg selv for det forbanna ekle svineriet der. La babyen vokse opp uten mMma som stinker røyk, for det hjelper nemlig ikke at man røyker ute, stinker alikevel. Anonymous poster hash: e1803...d6c
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #53 Skrevet 3. desember 2013 Jeg synes det er komisk at dere forteller en etter en vvor farlig det er med røyking. Spurte kun om et spørsmål, hadde holdt med svaret på det Men hvis dere føler dere bedre av og rakke ned så for all del fortsett med det Anonymous poster hash: 0fd91...bf1
Fru vims Skrevet 3. desember 2013 #54 Skrevet 3. desember 2013 (endret) Hysteri ja. Folk røyker jo inne i hus med baby, til og med MENS de ammer. Går da bra med de au. Anonymous poster hash: 0fd91...bf1 Ja skikkelig hysteri å mene at røyking er skadelig.... Selvfølgelig er ikke røyking bra for noen Endret 3. desember 2013 av Fru vims
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #55 Skrevet 3. desember 2013 Hysteri ja. Folk røyker jo inne i hus med baby, til og med MENS de ammer. Går da bra med de au. Anonymous poster hash: 0fd91...bf1 Ja skikkelig hysteri å mene at røyking er skadelig.... Selvfølgelig er ikke røyking bra for noen Nei, mye som ikke bra her i verden Anonymous poster hash: 0fd91...bf1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå