Gå til innhold

Er bekymret for legetimen til datteren min i morgen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er 2,5 år og for ca. et par mnd siden oppdaget jeg hovne lymfekjertler på halsen hennes. Den ene er ganske stor. Var ti legen og tok blodprøver som var fine. Ble henvist til barnepoliklinikken og skal dit i mårra.

Gruer meg litt. Er redd det skal være noe galt.

Noen som har vært borti dette der det ikke har vært noe galt?

Anonymous poster hash: 91cfe...75b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde en rund kjertel på hver side av halsen som barn, som kunne beveges. Dette var ufarlig, Men du vet vel forskjell på slike kjertler på sidene, og på lymfekjertlene som jeg mener ligger rett under haka. Iallfall føles det som de er der når man er forkjøla eller har halsbetennelse.

Anonymous poster hash: 5501f...0a3
Skrevet

Min sønn fikk disse da han var halvannet og har de enda. De er ofte tydeligere hos litt tynnere barn, og som oftest mes merkbare i sykdomsperioder.

Var til legen vi også, og gruet meg så jeg vilme kaste opp. Men legen sa i dèt han kjente på dem at det kun er hovne lymfekjertler. Og det stemte. Nå kommer og går de.

Det er nok sikkert dette hos dere også. Vet at mange har opplevd dette med barna sine.

Skal iallefall krysse alt for dere!

Lykke til:)

Skrevet

Min også har disse kulene. Skulle bare følge med så de ikke vokste. Fikn her også høre at disse var gjerne mer synlige på tynne barn.

Lykke til i morgen! Krysser fingrere for at du får samme beskjed som jeg fikk :-)

Skrevet

Takk. Hun er en tynn jente ja. Det er hun. Håper virkelig ikke det er noe. Men, bekymrer meg ettersom den ene er ganske stor. Men, prøver å se positivt på at blodprøvene var fine.

Skrevet

Gutten min har også slike, hatt de i 5 år nå. Var også livredd, men det er ganske vanlig. Ikke begynn google, det gjorde jeg nemlig og fant ut at han hadde leukemi og andre grusomme ting;(

Den ene her er også ganske stor, og ved f.eks forkjølelse kan jeg se noen av de gjennom huden om han snur på hodet og halsen blir stram. Sønnen til en venninne av meg hadde også det, de forsvant når han var 9 år.

Skjønner du er redd, men lettelsen blir nok stor etter legebesøket skal du se:))

Anonymous poster hash: 617b2...a4d
Skrevet

Gutten min har også slike, hatt de i 5 år nå. Var også livredd, men det er ganske vanlig. Ikke begynn google, det gjorde jeg nemlig og fant ut at han hadde leukemi og andre grusomme ting;(

Den ene her er også ganske stor, og ved f.eks forkjølelse kan jeg se noen av de gjennom huden om han snur på hodet og halsen blir stram. Sønnen til en venninne av meg hadde også det, de forsvant når han var 9 år.

Skjønner du er redd, men lettelsen blir nok stor etter legebesøket skal du se:))

Glemte si at gutten min også er ganske tynn.

Skrevet

Gutten min har helt klumpete hals, litt bedre når han ikke er forkjølet, men alltid der. De er små (under 1 cm alle sammen) og jeg er overhodet ikke bekymret for dem! Også min gutt er tynn :)

Skrevet

Takk for svar. Håper jeg blir beroliget i morgen. Syns den store virket veldig stor i dag. Men, nå har hun vært veldig forkjølet og da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...