Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #1 Skrevet 2. desember 2013 Vi fikk mail forrige uke om at et av barna inviterte på hjemmebursdag i barnehagetiden. Hele avdelingen var invitert. Vi kjøpte flott gave fra mine tre (...) i barnehagen og sa i dag at de kunne glede seg til bursdagen. Til og med toåringen vet hva bursdag er. "Hujja, busjdag, busjdag". Da jeg hentet dem hadde bare de eldste vært i bursdag. Foreldrene hadde plutselig syntes at det ble litt mye med alle hjemme... Vel, da hadde ca 20 barn gledet seg, tatt med gaver og noen hadde pyntet seg. Så sier de nei. Altså, hva går det av folk?? Det ble sure barnehageansatte og lei-seg ansikter blant de små. Gavene tok de med seg for de hadde jo de ansatte lagt i en haug fra morningen av. Kjenner jeg blir sint, men mulig jeg bare er ei gammal, sur megge. Anonymous poster hash: 2105e...1d3
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #2 Skrevet 2. desember 2013 Nok et opplegg laget av udugelige voksne. Jeg håper at gavene ble gitt tilbake til de barna som ikke fikk komme? Jeg er enig med deg og synes dette var tåpelige greier. Anonymous poster hash: 72898...df5
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #3 Skrevet 2. desember 2013 What! Da tror jeg jeg hadde gitt en tilbakemelding altså. Makan. Ja, folk er rare. Det finnes utrolig mange snåle bursdagshistorier. Anonymous poster hash: 2105e...1d3
Altiboks Skrevet 2. desember 2013 #4 Skrevet 2. desember 2013 Sære, rare, korttenkte mennesker! Argh, blir helt matt av enkelte.
Firekids Skrevet 2. desember 2013 #5 Skrevet 2. desember 2013 Det lignet litt på noen i barnehagen vår. De inviterte til bursdagen utendørs for begge avdelingene, i barnehagen rett etter de stengte. Ta med egen kake, drikke og gave til bursdagsbarnet! Vi stiller med... barnehagens tomt. Det ble et stort bord med våre kaker og et annet med gavene. Mye humring den dagen. Og noen sure tryner.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #6 Skrevet 2. desember 2013 Nok et opplegg laget av udugelige voksne. Jeg håper at gavene ble gitt tilbake til de barna som ikke fikk komme? Jeg er enig med deg og synes dette var tåpelige greier. Anonymous poster hash: 72898...df5 Nei, de fikk jo ikke gavene tilbake for de var allerede samlet inn og de tok sannelig alle med seg. Barnet hadde jo også gavehaugen. Siden jeg har tre barn, kjøpte jeg en fin lego til ca 250 kr, men det blir jo litt vrient å dele den opp. Mulig man bare må le... HI Anonymous poster hash: 2105e...1d3
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #7 Skrevet 2. desember 2013 Direkte ufint og jeg hadde blitt forbanna på barnas vegne. Stakkars små med forventninger om bursdag. Snakk om å bli ekskludert fra noe de haddegledet seg til:( Anonymous poster hash: e0d5d...ab0
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #8 Skrevet 2. desember 2013 Det lignet litt på noen i barnehagen vår. De inviterte til bursdagen utendørs for begge avdelingene, i barnehagen rett etter de stengte. Ta med egen kake, drikke og gave til bursdagsbarnet! Vi stiller med... barnehagens tomt. Det ble et stort bord med våre kaker og et annet med gavene. Mye humring den dagen. Og noen sure tryner. Hva? Meget spesielt...ta med kake og drikke? Sære folk! Anonymous poster hash: e0d5d...ab0
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #9 Skrevet 2. desember 2013 Så frekke folk er.. :s Stakkars barn, både bursdagsbarnet og de som ikke fikk komme.. Anonymous poster hash: f70e3...31f
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #10 Skrevet 2. desember 2013 Ærlig talt, her burde bhg satt foten ned og sagt enten må vi avlyse for alle eller ingen! Syns du skal ta det opp med styrer i morgen. Blir helt feil at ungene tar med gaver og ikke får komme på festen engang, foreldrene burde returnert de straks Anonymous poster hash: 0797b...255
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #11 Skrevet 2. desember 2013 Flere artige bursdagshistorier? Helst uten triste barn da... Anonymous poster hash: 2105e...1d3
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #12 Skrevet 2. desember 2013 Jeg hadde faktisk blitt veldig irritert! Og det skal mye til! Dessuten regner jeg med de voksne fra barnehagen hadde blitt med så de hadde flere voksne hender fra mennesker som kjenner barna! Hvor vanskelig kan det være da!!!! Anonymous poster hash: 0a089...e35
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #13 Skrevet 2. desember 2013 Enig med 10 i at her burde barnehagen satt foten ned. Ta det opp med styreren i morgen. Tenk hvis vi voksne skulle gjort det på den måten? Anonymous poster hash: 2105e...1d3
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #14 Skrevet 2. desember 2013 Jeg ble en gang invitert i en bursdag da alle la 100 kr i en skål for mat. Gaven kom i tillegg. Anonymous poster hash: 2105e...1d3
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #15 Skrevet 2. desember 2013 Det er den eneste innvandrerfamilien i barnehagen og jeg tror kanskje de ansatte ble litt overrumplet av hele greia. Ingen har nemlig noensinne blitt invitert i bursdagen til noen av barna der. HI Anonymous poster hash: 2105e...1d3
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #16 Skrevet 2. desember 2013 Hadde blitt steike forbanna. Sånt gjør man bare ikke. Stakkars de som ikke fikk være med. Her må det bli et oppvaskmøte. Anonymous poster hash: 2508c...8eb
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #17 Skrevet 2. desember 2013 her burde bhg satt foten ned,ikke greit å invitere,forvente gaver,gi forventinger til barn så avlyse, ta det opp med styrer,slik at en unngår slike ting senere. når jeg var liten hadde vi bursdagselskap hjemme i barnehagetiden med hele barnehagen hjemme hos oss,men vi hadde sang,leker og eventyr,kake og saft.ingen barn hadde med gaver,for det at barnehagen var hjemme hos oss var gaven.det er den beste barnebursdagen jeg hadde som liten. Anonymous poster hash: 629d2...39b
Marsipanmor Skrevet 2. desember 2013 #18 Skrevet 2. desember 2013 kanskje de ville sikre seg at det faktisk kom noen så de inviterte alle.. hehe.. jeg vet ikke, men veldig spesielt da.. utrolig merkelig.. men bor de ved siden av barnehagen eller hvordan fikk de barna dit?
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #19 Skrevet 2. desember 2013 Jeg sender ikke med gave når ungene er i bhg. Vi har allerede betalt for pass den tiden. Vil de ha gave får de invitere på sin egen tid og ikke tvinge oss til å sende med gave i bhg tiden. Anonymous poster hash: a2355...fb2
Bumblebeee Skrevet 2. desember 2013 #20 Skrevet 2. desember 2013 Jeg må nesten le. Det er vanskelig for meg å tro at noen gjør slikt, selv om noen år her inne burde lært meg at folk gjør skikkelig merkelige ting. Stakkars unger som kom med gave og forventninger og så fikk de ikke bli med. Bursdagsbarnet skal iallefall ikke ha gave av de som ikke fikk komme!? *måper* Ta det opp med styrer.
*Miss Marple* Skrevet 2. desember 2013 #21 Skrevet 2. desember 2013 Klarer ikke å sitere fra mobil, men anonym 22.31, anser du gave til bursdagsbarnet som betaling for at foreldrene ser etter barnet ditt?
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #22 Skrevet 2. desember 2013 Hadde blitt steike forbanna. Sånt gjør man bare ikke. Stakkars de som ikke fikk være med. Her må det bli et oppvaskmøte. Anonymous poster hash: 2508c...8eb Signerer denne og # 10 Anonymous poster hash: dddac...157
Skylander Skrevet 2. desember 2013 #23 Skrevet 2. desember 2013 Vet ikke helt hva jeg skal skrive, er det mulig? Jeg hadde blitt så forbannet! Kjenner jeg blir lei meg av å tenke på de stakkars barna som hadde gledet seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå