Gå til innhold

Selfies..

det er berre mordi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg ser med vantru på facebookprofilen til ei venninne av meg.

Ei som eg har sett på som ei oppegåande quinde som er, i likeheit med meg, på "feil side" av 30-talet.

Eg anar fred og ingen fare...då eg ser eg at ho har skifta profilbilete. Eit selfie, med kunstig vinkel på andletet, eit auge som ser på sida av linsa og berre litt... bitte, bitte, bittelitt trutmunn.

Akkurat så lite at ein nesten ikkje kan arrestere ho på det, men akkurat nok til at det blir kleiiint - og feil - og ekkelt - og teit..

og folk skriv: "Så fin du er" nedover heile fjøla, og eg tenker.. ja, du er no ei veldig flott dame, men ikkje no! Ikkje med bittelitt trutmunn.

Eg ser at samtlige av felles vener anten kommenterar eller "liker".., og eg må liksom trykke eg og.. Ellers så legg ho sikkert merke til det.

Men eg liker det ikkje!

Berre eg som er sær, nok ein gong? Fleire som hatar bittelitt trutmunn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg eg eg!

Jeg blir flau på personens vegne. Personer med utdannelse og tilsynelatende høy inntelligens gjør dette. hvorfor fremstiller de seg selv som noen nek?

Og jeg går aldri på akkord med meg selv, liker jeg det ikke så liker jeg ikke :o

Skrevet

Ja, eg veit! Eg bruker ikkje å gå på akkord med meg sjølv eg heller..., men eg trykte liker likevel, sjølv om eg skikkeleg misliker. Blir vel teit å trykke "liker " på nytt for å nulle det ut? ;D

Skrevet

Liker ikke jeg heller,.. Jeg danner meg nesten et nytt inntrykk av alle duckface som florerer på Facebook.

Jeg trykker ikke "liker" jeg heller. (Samme trenden på instagram)

Anonymous poster hash: 4e1db...e0b

Skrevet

Berre eg som er så teit at eg trykte "liker" sjølv om eg misliker.

Åh, kor eg angrar!

Skrevet

Selfies er jeg fan av.

Duckface, not so much.

Skrevet

Eg er så avleggs og gammal at eg trudde det måtte vere litt trut, skulle det vere selfie eg.

Det er stort sett truten som byr meg i mot. (og dei litt større auga).

Skrevet

Eg er så avleggs og gammal at eg trudde det måtte vere litt trut, skulle det vere selfie eg.

Det er stort sett truten som byr meg i mot. (og dei litt større auga).

Selfie = bilde tatt av deg selv :P Så nei, det er ingen krav om duckface ;)

Anonymous poster hash: d15ea...fc9

Skrevet

Sorry, skal bytte bilde med en gang ;)

Har også en som gjør dette. Hun skifter profilbilde minst to-tre ganger i uken, og de er enten alltid tatt på badet eller i bilen. Min stille protest er å aldri trykke liker eller kommentere.

Skrevet

Trutmunn-selfies er forbeholdt de mellom 14-19 år 

Skrevet

Hadde det vore deg eg sikta til, Kira, hadde eg aldri turt å legge det ut her;)

Ja, eg har nokre av den yngre garde som "venner" på face, og den eine kusina mi er notorisk å legge ut bittelitt trut og litt større auge bilete, men når det er vaksne folk på godt over 30, då blir det ekstra kleint.

Skrevet

Jeg har alltid fått litt trutmunn på bilder selv i følge en venninne av meg som alltid har sagt "Du, nå fikk du sånn rar munn igjen!".

Nå må jeg jammen se om jeg har trutmunn på mitt nyeste profilbilde, kanskje det er meg du kjenner og sikter til, ha ha ;)

Anonymous poster hash: f338f...f45
Skrevet

Er passert 30 selv forresten, men må si dere er litt kjipe dersom det er på dette området dere skal demonstrere deres prinsipper... Det finnes verre ting enn profilbilder å irritere seg over og engasjere seg i ;).

Skrevet

Berre eg som er så teit at eg trykte "liker" sjølv om eg misliker.

Åh, kor eg angrar!

Ja,men nå har du sjansen til å trykke " ikkje likar" ;D

Syns og det er temmelig rart med sånne bilder ..., og eg likar ikkje:)

Skrevet

Jau, eg er meget involvert i mykje rart eg,  - men det går an å vere involvert i fleire ting på ein gong.

Det er sjeldan feil å involvere seg.

Er du ein av dei som har bitte, bitte, bittelitt trutmunn på bileta?

Skrevet

Skinnfilla... Det blir så feil viss ho legg merke til at eg har fjerna "liker'n" min!

Skrevet

Og kvifor klarar eg ikkje å trykke "svar" ??

Skrevet

Til deg anonym der oppe, det er da ingen som har sagt at dette er høyt prioritert, eller at vi engasjerer oss sååå mye. Det er ikke akkurat verdensproblem vi løser her inne,..

Forøvrig vil jeg heller være kjip enn fjortis (-som de med duckface minner om).

Angående engasjement så er jeg ganske aktiv ellers i "seriøse" saker, dib er min time out.

Skrevet

Jeg har alltid fått litt trutmunn på bilder selv i følge en venninne av meg som alltid har sagt "Du, nå fikk du sånn rar munn igjen!".

Nå må jeg jammen se om jeg har trutmunn på mitt nyeste profilbilde, kanskje det er meg du kjenner og sikter til, ha ha ;)

Haha, joda...! Der var det litt trutmunn.

Men jeg er faktisk både intelligent og har integritet i virkeligheten tross min nyoppdagede trang til å ta selfies med kyssemunn. Tro det eller ei ;).

Skrevet

Til deg anonym der oppe, det er da ingen som har sagt at dette er høyt prioritert, eller at vi engasjerer oss sååå mye. Det er ikke akkurat verdensproblem vi løser her inne,..

Forøvrig vil jeg heller være kjip enn fjortis (-som de med duckface minner om).

Angående engasjement så er jeg ganske aktiv ellers i "seriøse" saker, dib er min time out.

Poenget mitt er at ingen vil forstå at du prøver å demonstrere dine prinsipper mot en svak trutmunn på bilder ved å ikke like bildene ;).

Tidene forandrer seg, og jeg har observert at kyssemunner ikke lengre ser ut til å være forbeholdt dem under tredve.

Men skal si meg enig i at et skikkelig duckface sjelden ser pent ut ;).

Skrevet

Skinnfilla... Det blir så feil viss ho legg merke til at eg har fjerna "liker'n" min!

Ha ha , man skal bekymre og ergre seg over mye ,altså ;)

Men rull forbi neste gang og lat som om du ikke har sett det...

Jeg er veldig lett på sletteknappen, når det er noen som irriterer meg...

Men det er jo vanskelig om de er venninne...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...