Gå til innhold

Er dere avholds under prøvinga?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv har jeg tatt meg én flaske lettøl, eller ett glass vin. Kaster dere all alkohol på båten mens dere prøver, eller trapper dere ned til f.eks. en lettøl? Eller drar dere på fylla hvis det er en planlagt fest som kommer i veien?

 

Anonymous poster hash: 1ecf4...ed6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spiste og drakk som normalt under prøving. Tok folat og vitaminer, men ellers ikke noen spesielle hensyn.

 

Anonymous poster hash: 7ca80...ebb

Skrevet

Jeg var ikke avholds, men jeg drakk alkohol med måte. Altså ingen fest og fyll.

Skrevet

Jeg er helt avholds nå som vi er i gang med prøvingen. Hvis mensen dukker opp neste uke så kan det tenkes jeg tar et glass vin eller tre. Men kommer kun til å kose meg med vin hvis jeg er sikker på at jeg ikke er gravid Vil gi en eventuell spire de mest optimale forhold. Kjempespent, hadde eggløsning forrige onsdag-torsdag, tenkt å begynne å teste på søndag.

 

Anonymous poster hash: 78e53...661

Skrevet

Nei, jeg har levd helt som normalt. men nå er det bare 2 av de 6 barna mine som har vært planlagt,da;)

Skrevet

Mellom eggløsning og forventet mens holder jeg meg unna det meste, men hvis mensen kommer blir det vanlig drikkemønster på meg igjen...



Anonymous poster hash: 1fc93...dd5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...