Gå til innhold

Hva gjør dere hjemme i barselpermisjonen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er nå 6 mnd og jeg kjenner at det til tider kan bli litt kjedelig og trist å gå hjemme...

Vi er lit på turer, er sammen med barselgruppa hver 14.dag, er litt på butikker men det må jeg slutte med fordi jeg bruker så alt for mye penger på det...

hva finner dere på?hun sover litt,men er endel våken og da har hun ikke tålmodighet til å ligge på gulvet...

vi henter storebrødre i 14.30 tida,men før den tid kan dagen bli ganske lang...

Anonymous poster hash: 4c23e...96b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en laaaang liste med ting som skal gjøres, så her flyr tiden. Gjør mye husarbeid slik at jeg har fri til storesøsken på ettermiddagen og meg selv/ mannen på kveldstid. Handler, vasker klær, lager mat. Vi har også nettopp flyttet inn i nytt hus, så det er mye som trengs å gjøres med huset.

Har ikke bil og bor litt avsides, så er ikke så veldig sosial.

Jeg kjedet meg i permisjon med nr 1, men nå med nr 3 synes jeg det er travelt! :P Dette er første gang i dag jeg har satt meg ned for en liten pause...

Anonymous poster hash: 911c9...3dc

Skrevet

Kjedet meg masse med nr 1, de er deilige disse små men dagene blir ensformige. Permisjonen med nr 2 delte mannen og jeg 50/50, det var mye bedre! Da nøt jeg hjemmetiden på en helt annen måte. Ikke minst så ble ikke nr 2 mammadalt på samme måte som nr 1 :) Hva om du går en lang trilletur på en av duppene hennes? Det hjelper jo med frisk luft og å få strukket litt på kroppen. Ellers kan du jo legge litt tid og kreativitet i middagene?

Anonymous poster hash: 76299...b5c
Skrevet

Kjedet meg litt jeg også, men vi gikk mye turer og dro på besøk til besteforeldre. Kan jo dra på babysvømming, babysang event finne trillevenner hvis du ikke liker å gå alene. Prøv å nyt fritiden, tiden man skal tilbake til jobb kommer fort nok.

Anonymous poster hash: f8ff4...6eb
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Mandag bruker jeg å rydde litt etter helga. Tirsdag er vi på babysang, onsdag tusler vi en tur og leker hjemme, torsdag er vi på barseltreff, og fredag er det helgvask. Har to til som er ferdig på skolen rundt 13-14, så vi henter de da. Ellers er jeg litt innom jobben, besøker bestemor, er litt sammen med ei venninne som og er hjemme...dagene flyr!

Skrevet

Her i huset går det i; gå lange trilleturer, være med barselgruppa ca en gang i uken, møte en annen venninne som har perm, dra å svømme, gå i åpen barnehage, husarbeid og selvfølgelig blir det mye lek,sang,tull og kos.

Ellers synes jeg det går mye tid med til all mating,soving og stell også.

Men jeg liker å "stulle" litt hjemme, så er nok sikkert derfor jeg synes jeg har nok av ting å finne på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...