Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #1 Skrevet 2. desember 2013 http://www.miinto.no/p-268130-linus-shorts Er den litt jentete? Gutten er 19 mnd og tenkte på juleantrekk. Med hvit myk pikebody og bukseseler. Skal man ha knestrømper under eller bare korte sokker? Blir jo ganske varmt på juleaften. Eller denne knickersen med samme tilbehør? Tenkte å ha det til julebilde også http://www.miinto.no/p-264434-memini-walter-pant-brun Anonymous poster hash: cace1...174
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #2 Skrevet 2. desember 2013 Denne har gutten min selv, bare i bukse. Dødslekker! Og nei, ikke jentete jeg ville hatt en hvit strømpebukse til, og muligens hvis skjorte + bukseseler. Det er ihvertfall sånn gutten min skal være til jul (da bare med bukse) Anonymous poster hash: 12087...24a
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #3 Skrevet 2. desember 2013 Denne har gutten min selv, bare i bukse. Dødslekker! Og nei, ikke jentete jeg ville hatt en hvit strømpebukse til, og muligens hvis skjorte + bukseseler. Det er ihvertfall sånn gutten min skal være til jul (da bare med bukse) Anonymous poster hash: 12087...24a Litt søt gammeldags stil på de små Anonymous poster hash: cace1...174
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #4 Skrevet 2. desember 2013 Denne har gutten min selv, bare i bukse. Dødslekker! Og nei, ikke jentete jeg ville hatt en hvit strømpebukse til, og muligens hvis skjorte + bukseseler. Det er ihvertfall sånn gutten min skal være til jul (da bare med bukse) Anonymous poster hash: 12087...24a Litt søt gammeldags stil på de små Anonymous poster hash: cace1...174 Syns du jeg skal velge shortsen eller knickersen da? Synes det er ganske dyre antrekk for bare noen gangers bruk, men venter jo en gutt til da så det er praktisk:) Anonymous poster hash: cace1...174
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå