Gå til innhold

Størrelse på klær - Polarn o. pyret

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gutt på 22 mnd. Ville dere kjøpt str 92 eller 98? Jeg tror han er ca 85 cm høy? Han er også veldig slank.

Anonymous poster hash: f1ae0...8fa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

92, de er store i størrelsen. Har en gutt på 3,5 år, han bruker 98 og 104 på klær derifra.

Anonymous poster hash: e7dc6...dc7
Skrevet

Takk, det var det jeg trodde :)

Skrevet

Klærene er relativt store i str.

Anonymous poster hash: a3352...524
Skrevet

De er ganske store ja :-)

Nå er gutten min 6.5 mnd, bruker 74 og 80 i klær. Kjøpte nettopp en jakke i str 80 til han der og den er rimelig stor. Kan bruke den nå, men tror den passer når han går over til 86 også i vanlige klær :-)

Skrevet

Synes ikke klærne der er så store. Min lille bruker 92, han er 1 år. 82 cm og 12 kg.

Anonymous poster hash: 2d953...6fe

Skrevet

Jeg har masse klær derfra til min på 20 måneder. Det meste er stort i str, men f.eks.vinterdressen er liten og jeg måtte kjøpe str 98 :o så mitt råd er å se an litt om de ser store ut eller ei :)

Skrevet

Synes ikke klærne der er så store. Min lille bruker 92, han er 1 år. 82 cm og 12 kg.

Anonymous poster hash: 2d953...6fe

Min er 85 cm og 11 kilo. 22 mnd. Så han er ikke store karen.

HI

Skrevet

Er det snakk om vinterdress? Vår erfaring er at det går fint å kjøpe litt stor fordi det er stramming i livet. Det gjør at dressen faktisk passer et par år.

Jeg synes ikke polarn er store i størrelsen, de er akkurat passe. Har ei normalvektig frøken som nå er inne i sin 3. polarn og pyretdress. De blir jo nesten ikke slitt til tross for hard bruk, så andre har gleden av dem senere.

Anonymous poster hash: bae1c...2dc
Skrevet

idigere var pop store i størrelsene, i hvert fall på yttertøy. Nå har de justert størrelsene på en del modeller, men ikke alle. Så det er vanskelig å gi noe generelt råd.

Anonymous poster hash: d293a...f6f

• 2 år senere...
Skrevet

opp

Anonymous poster hash: 3a1ee...c1c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...