Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #1 Skrevet 1. desember 2013 Hun er snart 3 uker. Jeg ammer henne i ca 10-15 minutter flere ganger i døgnet. Men inatt har hun vært ekstrem, hun har grått i 3 timer nå og roer seg kun ved puppen. Med andre ord, jeg har "ammet" i 3 timer nå! Hva skjer?? Anonymous poster hash: 86b3e...1dc
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #2 Skrevet 1. desember 2013 Vanligvis sovner hun som en sten etter hvert måltid...men ikke nå Anonymous poster hash: 86b3e...1dc
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #4 Skrevet 1. desember 2013 Aldri hørt om økedøgn engang jeg googlet litt nå, og alt tyder på at det er økedøgn, ja. Slitsomt er det iallefall! Anonymous poster hash: 86b3e...1dc
Sol Ute Skrevet 1. desember 2013 #5 Skrevet 1. desember 2013 Legg deg til rette i senga som en strandet hval og bli der med baby i en dag eller to. Drikk øl, med minst mulig alkohol, spis godt med sunn mat, drikk masse vann, og la ungen din forsyne seg av deg som en grådig ulvunge. Det bør øke melkemengden din, og både du og ungen blir nok gladere igjen.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #6 Skrevet 1. desember 2013 Legg deg til rette i senga som en strandet hval og bli der med baby i en dag eller to. Drikk øl, med minst mulig alkohol, spis godt med sunn mat, drikk masse vann, og la ungen din forsyne seg av deg som en grådig ulvunge. Det bør øke melkemengden din, og både du og ungen blir nok gladere igjen. Hehe! Jeg har utrolig mye melk, så ingen fare der iallefall. Kan lett håndmelke et melkeglass fra en pupp, og når jeg ammer på den ene fosser det ut av den andre, haha:D så skjønner ikke hvorfor hun suger så mye! Anonymous poster hash: 86b3e...1dc
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #7 Skrevet 2. desember 2013 Holder fortsatt på. Hun skriker ca 1 minutt etter hun slipper puppen og skal ha mer. Anonymous poster hash: 86b3e...1dc
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #8 Skrevet 2. desember 2013 Luft i magen? Se om du får opp en rap, og legg ungen til igjen. Anonymous poster hash: b4ffd...7e1
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #9 Skrevet 2. desember 2013 Hun raper, men kun pupp som hjelper. Nå har hun sovet i hele 10 minutter så har et ørlite håp nå... Anonymous poster hash: 86b3e...1dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå