Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #1 Skrevet 1. desember 2013 Som jeg nevnte i ett annet innlegg her så har jeg en 2 åring som har så vondt i halsen at han griner når han prøver å spise vanlig mat så det vil han ikke lengre ha. Så skal på butikken i morgen å kjøpe inn noe mat som er lettere for han å spise når han har så vondt,men jeg har så dårlig fantasi Grøt har jeg prøvd men det funker ikke. Yogurt,kjeks og smoothie pakkene er på listen.Å is har vi fryseren. Er det noe mer jeg kan kjøpe inn? Er så redd for at han skal få i seg altfor lite mat stakkar :S Anonymous poster hash: a49d7...ad8
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #3 Skrevet 1. desember 2013 Legen til mannen sa at varm mat ikke er heldig, da bakteriene puler seg. Eh, puler faktisk. Men gi gutten ting du vet at han liker, ting som glir ned. Har han vært hos lege? Anonymous poster hash: b6be9...487
Isola&Lille+julegave Skrevet 2. desember 2013 #4 Skrevet 2. desember 2013 Du burde sjekke om han ikke har en streptokokkinfeksjon i halsen, siden han har så vondt!
Husbygger Skrevet 2. desember 2013 #5 Skrevet 2. desember 2013 Kald myk "mat" er bra. Sjokolade pudding, karamell pudding osv. Ikke det sunneste som finnes, men så lenge han får inseg litt så er jo det bra. Sunn mat tenker man på når man er frisk! Få sjekket halsen om det er streptokokker for det er absolutt ikke behagelig. Ellers kan du kjøpe "vekk i morgen"/curamed drops på butikken, mine elsket de når de var på den alderen. Klarer du å få han til å gape å strekke ut tunga sånn at du får sett han i halsen? God bedring og lykke til ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå