Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #1 Skrevet 1. desember 2013 Har sitter oppe i 2 timer nå, eneste stedet hun ikke gråter er når hun ligger med oss i dobbeltsenga med oss. Men er så redd for og rulle over henne i søvne! Hva gjør jeg?? Har gitt henne maasse mat, skiftet bleie, prøvd smokk, hun har rapet flere ganger..virker ikke som hun har vondt i magen, for da hadde hun gråtet i dobbeltsenga vår også. Anonymous poster hash: da547...057
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #2 Skrevet 1. desember 2013 Ble en del skrivefeil her ser jeg. Sånn går det når man er TRØTT Anonymous poster hash: da547...057
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #3 Skrevet 1. desember 2013 Ja, det er trygt, men det er ikke anbefalt hvis dere røyker. Vår yngste lå mye i vår seng fordi det var der han roet seg mest og mange samsover med babyen fra den er helt nyfødt. Anonymous poster hash: fc1ab...893
C&M&H Skrevet 1. desember 2013 #4 Skrevet 1. desember 2013 Så lenge ingen av dere røyker, drikker eller tar medisiner som er sløvende er det helt trygt. Baby må ha egen dyne da.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #5 Skrevet 1. desember 2013 Ja, vil si at det faktisk er bedre for baby. Skaper bedre tilknytning og får masse nærhet av dere. Anonymous poster hash: b54fa...46b
me_87 Skrevet 1. desember 2013 #6 Skrevet 1. desember 2013 Jeg var også livredd for å rulle oppå babyen,men det skjedde aldri å jeg hadde han ofte oppi min seng for da skreik han ikke. Til vanlig så ruller jeg visst frem og tilbake i hele sengen om natten,men som sagt ikke når den nyfødte babyen lå der med meg
Sydamen Skrevet 1. desember 2013 #7 Skrevet 1. desember 2013 Hei du! Vi har samsovet fra jenta vår var noen dager gammel! Det er fint og godt å ha den nærheten, hun er jo bare to uker Det er best om hun har sin egen babydyne så det ikke blir for varmt. Ta en ekstra dyne, brett den i fire og bruk det som en egen madrass til henne, da ligger hun høyere og tryggere. Om du har en ammepute kan du også bruke den som et rede, evnt kjøpe en slik: http://www.blocket.se/gavleborg/Babynest_22664088.htm
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #8 Skrevet 1. desember 2013 Takk! da tar jeg sjangsen på det, hun har egen dyne og verken jeg eller samboer røyker så Anonymous poster hash: da547...057
Sydamen Skrevet 1. desember 2013 #9 Skrevet 1. desember 2013 Takk! da tar jeg sjangsen på det, hun har egen dyne og verken jeg eller samboer røyker så Anonymous poster hash: da547...057 Lurt! Og sov godt!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #10 Skrevet 2. desember 2013 Min er også 2 uker og har samsovet siden fødselen Vi har et solid babynest med oppbygde kanter rundt, som en tykk fast og høy pølse. Han elsker å sove i den, det blir som et trygt og trangt reir slik livmor var. Har egne pledd og egen dyne, pluss har temperaturmåler stående ved siden av senga sånn at jeg får fulgt med romtempraturen. Anonymous poster hash: 57d1a...2e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå