Gå til innhold

Kjæresten min vil gå fra meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om jeg ikke ser ut som fortballfrua fire dager etter fødsel. Han sier at nå som han har sett at det er mulig så tror han jeg overdriver bekkenløsninga som gjør at jeg ikkje klarer å trene som før.

Finns det noe treningsprogram for gravide som ikke er tungt for bekkenet, men som gir resultat?

Jeg er ganske tynn, men har nok lagt på meg litt mer enn frua hadde i uke 25 (som jeg er i nå)

Anonymous poster hash: 01056...480
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper virkelig du tuller...

Skrevet

Om du ikke troller og tuller, så sier jeg : Bare la han gå.

Skrevet

Jeg håper virkelig du tuller...

Ja, det må hun vell (?) 

Men, du kan svømme også er yoga og pilates bra trening :) 

Skrevet

Jeg tuller ikke, er jo ikke ehlt sikker på om han mener det sånn 100% men vil ikke risikere det.

Jeg trener pilates, men det er sånn tilpasset bekkenløsning hos fysioterapaut. Kanskje jeg skal gå for å svømme oftere.

Skrevet

Min første (og eneste ) tanke: Vær så snill å la dritten gå!!

Anonymous poster hash: ce521...e3d

Skrevet

Håper han er en soon to be ex.

Anonymous poster hash: 544cc...ac7
Skrevet

for en satans hestkuk,rett og slett.gidder ikke engang å prøve å forklare deg hvorfor i all verden du skal la den dritten her bare passere nede i kloakkrøret,håper bare du skjønner det selv

Anonymous poster hash: 21d82...a39
Skrevet

Om jeg ikke ser ut som fortballfrua fire dager etter fødsel. Han sier at nå som han har sett at det er mulig så tror han jeg overdriver bekkenløsninga som gjør at jeg ikkje klarer å trene som før.

Finns det noe treningsprogram for gravide som ikke er tungt for bekkenet, men som gir resultat?

Jeg er ganske tynn, men har nok lagt på meg litt mer enn frua hadde i uke 25 (som jeg er i nå)

Pakk veska han du..

Skrevet

Hvor fant du det bunnslammet av en mann da?

Takk gode Gud for at jeg har en ordentlig mann som aaaldri kunne funnet på noe slikt. Og hadde han gjort det hadde jeg gitt ham en gedigen tupp i rævva!!

Skrevet

Dette klarer jeg ikke å ta seriøst, beklager.

Ingen er så blåst i hodet, så her tror jeg faktisk at du prøver å skape litt liv på forumet en stille søndagskveld.

Bra forsøk, men litt for opplagt for å vise hvor ille det var av den dama å legge ut det bildet.

Skrevet

Patetisk tråd.

Tror ikke en dritt på dette her.

Anonymous poster hash: 3f8f1...5fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...