Gå til innhold

Jeg tror jeg må ha den beste mannen <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var ferdig med middagen og jeg sto igjen på kjøkken for å rydde og vaske opp. Siden mannen sto opp kl 6 med mini, hadde gått tur med samme mini mens jeg lagde middag, vasket alle gulv i huset og vasket minst to maskiner med klær, så jeg det som en selvfølge at jeg skulle ta ryddingen.

Så roper han meg inn i stuen og ber meg sette meg i go'stolen. Jeg gjorde det meeeget forsiktig, for erfaring har vist meg at alt kan skje når han er i det lunet, mens jeg sier at jeg ikke har tid til tull for jeg må rydde ferdig ;) Da sa han han at det går noe som du liker på tv nå, så sett deg godt til rette og slapp av så skal jeg ta kjøkkenet. 

Så da satt jeg der da og såg på Poirot (bestemorkrim, som han kaller det), mens han ryddet kjøkken, hentet mini etter duppen og fikk middag i henne.

Sånne små glimt av kjærlighet og omsorg betyr mer enn de flotteste diamanter og dyreste gaver for meg.

Snille gode mannen <3

Anonymous poster hash: d9b59...bee
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så hyggelig med slike innlegg, her går det jo for meste innlegg om udugelig menn som ikke klarer å løfte rompa opp av sofaen.

Nyt kvelden og husk å rose/takke mannen ;)

Skrevet

Så heldig du er :) ta godt vare på han!

Anonymous poster hash: be139...317

Skrevet

Å, nå ble jeg usannsynlig misunnelig! Heldige, heldige deg! Og så Poirot! Digger Poirot, jeg også!

Anonymous poster hash: 95a24...ba7

Skrevet

DETTE blir jeg misunnelig på! Ikke radmagre, perfekte kropper... 😉

Anonymous poster hash: f68cf...f18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...