Gå til innhold

spørsmål ang NAV

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal søke om to ulike stønader. Kan jeg sende begge søknadene i en konvolutt?

Er lønnsslipp god nok dokumentasjon på arbeidsforhold, eller må arbeidsgiver skrive en egen?

Takk for hjelp:)

Anonymous poster hash: 54aa3...804

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du må ha forside arket til begge søknadene, men det visste du helt sikkert? Og ja begge kan legges i samme konvolutt, men husk å separere de med forsidene fra NAV :)

Men an garb.forhold... er det ikke greit å ha en sluttattest da? Eller er du i jobben ennå?

Endret av Gjest
Skrevet

Første spørsmål: JA, det går fint.

Andre spørsmål: Nei. Men kontrakten vil dokumentere arbeidsforholdet, evt. bekreftelse fra arbeidsgiver holder også. Lønnsslipper gir kun inntektsopplysninger, og dokumentasjon om arbeidstimer.

Anonymous poster hash: f27d2...608
Skrevet

Du må ha forside arket til begge søknadene, men det visste du helt sikkert? Og ja begge kan legges i samme konvolutt, men husk å separere de med forsidene fra NAV :)

Ja, det visste jeg:) takk for hjelp! Vet du noe om arbeidsforholddokumentasjon?

Skrevet

Ok. Da får jeg be sjefen skrive en bekreftelse i morgen.. Og håpe på at det ikke tar 100 år å få det igang. Jeg sitter nedsyltet i gjeld etter jeg måtte rømme fra et voldelig ekteskap. Jeg tjener bra, men det er ikke nok til at jeg klarer meg på egenhånd.

takk for hjelp:)

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...