Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #1 Skrevet 1. desember 2013 Jeg skal søke om to ulike stønader. Kan jeg sende begge søknadene i en konvolutt? Er lønnsslipp god nok dokumentasjon på arbeidsforhold, eller må arbeidsgiver skrive en egen? Takk for hjelp:) Anonymous poster hash: 54aa3...804
Gjest Skrevet 1. desember 2013 #2 Skrevet 1. desember 2013 (endret) Du må ha forside arket til begge søknadene, men det visste du helt sikkert? Og ja begge kan legges i samme konvolutt, men husk å separere de med forsidene fra NAV Men an garb.forhold... er det ikke greit å ha en sluttattest da? Eller er du i jobben ennå? Endret 1. desember 2013 av Gjest
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #3 Skrevet 1. desember 2013 Første spørsmål: JA, det går fint. Andre spørsmål: Nei. Men kontrakten vil dokumentere arbeidsforholdet, evt. bekreftelse fra arbeidsgiver holder også. Lønnsslipper gir kun inntektsopplysninger, og dokumentasjon om arbeidstimer. Anonymous poster hash: f27d2...608
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #4 Skrevet 1. desember 2013 Du må ha forside arket til begge søknadene, men det visste du helt sikkert? Og ja begge kan legges i samme konvolutt, men husk å separere de med forsidene fra NAV Ja, det visste jeg:) takk for hjelp! Vet du noe om arbeidsforholddokumentasjon? Anonymous poster hash: 54aa3...804
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #5 Skrevet 1. desember 2013 Ok. Da får jeg be sjefen skrive en bekreftelse i morgen.. Og håpe på at det ikke tar 100 år å få det igang. Jeg sitter nedsyltet i gjeld etter jeg måtte rømme fra et voldelig ekteskap. Jeg tjener bra, men det er ikke nok til at jeg klarer meg på egenhånd. takk for hjelp:) hi Anonymous poster hash: 54aa3...804
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå