moota m storebror&lillebror Skrevet 1. desember 2013 #1 Skrevet 1. desember 2013 Her har vi hver vår sjokolade kalender. Vi spiser aldri all sjokoladen, men det er så koselig. Jeg starter alltid på luke 24 og teller ned mot julaften på den måten. Mannen deler med barna siden han lett åpner flere i slengen. Vet ikke hvorfor jeg kjøper det hehe
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #2 Skrevet 1. desember 2013 Jeg har ikke mindre enn tre i år... :kremt: Bruker ikke å ha så mange til vanlig altså. Jeg har en flaxkalender jeg har fått av min mor (min mann fikk også). Så har jeg to stykker jeg har kjøpt til meg selv: En fra hudpleiesalongen hvor jeg går jevnlig, som inneholder 24 ampuller med ansiktsserum fra Babor. Den andre har jeg kjøpt i et parfymeri, og den inneholder mange småprodukter fra Biotherm, L`Oreal, Diesel, YSL osv. Og den 24. er det et stort fullstørrelseprodukt fra Biotherm. =) Anonymous poster hash: 2d3d7...5ee
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #3 Skrevet 1. desember 2013 Har tre flaxkalendere. Vet ikke om de er til meg, mannen eller barna Men jeg har nå kjøpt dem og kommer til å skrape selv Koselig ide og åpne luke 24 først Anonymous poster hash: 2d317...705
Hjertefru Skrevet 1. desember 2013 #5 Skrevet 1. desember 2013 Min eldste på 17 har laget kalender til meg...<3 For første gang altså.....
Cherries Skrevet 1. desember 2013 #6 Skrevet 1. desember 2013 Donald-kalenderen:-) jeg får den av pappa hvert år:-P
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #7 Skrevet 1. desember 2013 Hver sin flakskalender og sjokoladekalender. Anonymous poster hash: 780ef...e5d
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #8 Skrevet 1. desember 2013 Har hver vår flaxkalender som vi fikk av mine foreldre og pakkekalender som vi har fått av svigemor (får pakke annen hver gang) 33 år og synes kalender er super kjekt Sønnen i huset har pakkekalender som mamma, svigemor og jeg har fikset sammen. Anonymous poster hash: d1626...791
Englenemine Skrevet 1. desember 2013 #9 Skrevet 1. desember 2013 Har Flaxkalender jeg får av Mamma hvert år og sjokoladekalender.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #10 Skrevet 1. desember 2013 Jeg har kinder kalender. Anonymous poster hash: 0ac6d...95d
beibilykke Skrevet 1. desember 2013 #11 Skrevet 1. desember 2013 jar var det tenkt at mannen og jeg skulle ha vær vår 10kr sjokokalender. mannen ble så godtesyk at han spiste alle sine 24 sjokolader med litt hjelp fra meg på torsdag.... :/.. sa han ikke fikk røre min. i går når vi snakket om kalenderen til snuppa så spør han "har du sett din kalender eller" og gliser.. han har spist halve av den og... ;(.. grr.. hehe.. jaja.. ikke at det gjør noe sånn sett. 10kr liksom. men en sabla godtegris det er han!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #12 Skrevet 1. desember 2013 Jeg har aktivitetskalender laget av ungen på ni, fine gutten sin, det! Anonymous poster hash: 99ce3...bfd
Nettie+jentungen Skrevet 1. desember 2013 #13 Skrevet 1. desember 2013 Uhmm.. Vi har kjøpt flax til hverandre, han har kjøpt body shop sin til meg og jeg laget gavekalender til han og vi har sjokoladekalender. I tillegg vet jeg det kommer flaxkalender fra mamma og muligens fra svigermor. Yes da. Skal sies at jeg ikke hadde kjøpt flaxkalender om jeg visste at mamma kom til å kjøpe til oss.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #14 Skrevet 1. desember 2013 Jeg hadde lyst til å lage til kjæresten. I fjor hadde jeg en på deling med xn og det var ganske gøy.. men nye kjæresten er ikke sånn.. Så da blir det ikke noe da. *litt skuffa* Anonymous poster hash: 1be35...6f0
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. desember 2013 Forfatter #16 Skrevet 1. desember 2013 Det er gøy med desember og kalender dere :D Kjekt å være litt barnslig og kose seg frem til jul
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #17 Skrevet 1. desember 2013 Meg, mannen og to av ungene har flax kalender (de vil ha det som betaling for julevasken de er med på, den er gjort og kalender har de fått) Jeg har en skrapekalender som jeg har kjøpt av min datter som solgte i korpset. Også har jeg en kalender jeg har kjøpt av ett tantebarn i fotballen. Når kinderskalenderen kommer på tilbud skal jeg kjøpe meg det, meg, mannen og to av barna pleier å kjøpe det. Ungene må kjøpe selv, for de har pakkekalender så det holder. Men to av de kjøper seg selv når de kommer på tilbud. Kjempe stas den første dagen når vi kan spise mange. Anonymous poster hash: aea63...16c
♥Madam Mim♥ Skrevet 1. desember 2013 #18 Skrevet 1. desember 2013 Første året uten noensinne..... Wææ kjenner det er litt rart og tomt.. Mulig jeg må kaste inn håndklet å kjøpe en i morgen.. Hmmm
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #19 Skrevet 1. desember 2013 Flax-kalender på deling. Første året uten mammas pakkekalender, er vel på tide å bli voksen :/ Anonymous poster hash: bb4bf...9c7
Gunner Skrevet 3. desember 2013 #20 Skrevet 3. desember 2013 Ja, hver vår sjokoladekalender, pakkekalender og flax. Snill svigermor.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #21 Skrevet 3. desember 2013 Nei, nå har vi barn og da er det deres tur. Anonymous poster hash: c74ee...660
Frk B. Skrevet 3. desember 2013 #22 Skrevet 3. desember 2013 Sambo fikk pakkekalender for andre året på rad i år av meg, pakke og pakke, er mest godis da han er en kjempe godtegirs. men bare litt hver dag. Jeg fikk sjokoladekalender fra arbeidsgiveren min i går. så nå har jeg også.
MammantilNurket Skrevet 3. desember 2013 #23 Skrevet 3. desember 2013 Vi har hver vår Flax-kalender I tillegg har Kjæresten sjokoladekalender og Nurket har " Jul i Svingen"-kalender. Stas i heimen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå