Gå til innhold

Hvor ofte ser dine barn besteforeldrene sine?? u/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: c265a...c68
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En gang i uken eller oftere hos besteforeldrene.

Ca en gang i måneden hos farmoren.

Skrevet

Ser mine foreldre ca. ti ganger på et år, jeg er ikke norsk så mormor og morfar bor ikke i Norge. Når de ser dem er det gjerne i alt fra fire dager til to uker i strekk. De ser farmor og farfar omtrent en gang per måned, da typisk på middag og kaffe på en søndag. Farmor og farfar bor ca. 40 min kjøring unna, men har sine egne ting å holde på med.

Jeg tror barna kjenner mine foreldre bedre til tross for at de bor mye lengre borte.

Anonymous poster hash: 6dfd4...3ad

Skrevet

Mormor og morfar ser hun nesten daglig da vi bor nesten vegg i vegg :) Farfaren ser hun et par ganger i året da han har flyttet til Spania.

Anonymous poster hash: 9a31c...a1d
Skrevet

1 gang i året. Maks

Anonymous poster hash: ab958...926
Skrevet

Ca en gang i uken både farmor og Mimmi

Skrevet

Mine foreldre ser de flere ganger i uka (de bor veldig nærme).

Mannens foreldre ser de kanskje 2-4 ganger i året (de bor i utlandet).

Skrevet

mine foreldre ser vi minst en gang i uken, hans foreldre ser vi 1-3 ganger i mnd!:-)

Anonymous poster hash: c2000...3cb

Skrevet

Tja, de ser min mor omtrent to ganger i uken, vi har hus på samme boligfelt.

Farmor er død, og farfar bor i Spania halve året. Så de ser han en eller to ganger i året.

Min egen far har ikke sett meg eller barna mine på mange år, og har ikke engang sett min yngste datter som er snart to år. Av grunner jeg ikke kjenner til, vil han ikke lenger ha kontakt. Han har en ny familie og barn/barnebarn. Men det er helt i orden for meg. Jeg har gjort det jeg har kunnet, sendt mailer, bilder, julekort, bursdagsgaver og hilsener.

Heldigvis er moren min gift med en fantastisk mann som har vært der siden jeg var tenåring, og mine fire barn ser han som sin bestefar.

Skrevet

Et kort besøk en gang i uken og på familiesammenkomster o.l

Anonymous poster hash: 06b57...ccf
Skrevet

mormor - 1 gang hver 14 dag ca
Morfar - sjeldnere enn 1 gang i mnd 
Oldemor og oldefar - enda sjeldnere enn 1 gang i mnd. (Alle disse bor i samme hus, men jeg møter som regel mamma ute. Og er jeg hjemme i huset, prøver jeg å komme når min farmor er ute av huset, da jeg ikke tåler henne :P )

Farfar - 1 gang hver 6 mnd
Farmor - aldri

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...