Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #1 Skrevet 1. desember 2013 ? Anonymous poster hash: c265a...c68
♥Madam Mim♥ Skrevet 1. desember 2013 #2 Skrevet 1. desember 2013 En gang i uken eller oftere hos besteforeldrene. Ca en gang i måneden hos farmoren.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #3 Skrevet 1. desember 2013 Ser mine foreldre ca. ti ganger på et år, jeg er ikke norsk så mormor og morfar bor ikke i Norge. Når de ser dem er det gjerne i alt fra fire dager til to uker i strekk. De ser farmor og farfar omtrent en gang per måned, da typisk på middag og kaffe på en søndag. Farmor og farfar bor ca. 40 min kjøring unna, men har sine egne ting å holde på med. Jeg tror barna kjenner mine foreldre bedre til tross for at de bor mye lengre borte. Anonymous poster hash: 6dfd4...3ad
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #4 Skrevet 1. desember 2013 Mormor og morfar ser hun nesten daglig da vi bor nesten vegg i vegg Farfaren ser hun et par ganger i året da han har flyttet til Spania. Anonymous poster hash: 9a31c...a1d
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #5 Skrevet 1. desember 2013 1 gang i året. Maks Anonymous poster hash: ab958...926
mammantiltrulte Skrevet 1. desember 2013 #6 Skrevet 1. desember 2013 Ca en gang i uken både farmor og Mimmi
Gabina Skrevet 1. desember 2013 #7 Skrevet 1. desember 2013 Mine foreldre ser de flere ganger i uka (de bor veldig nærme). Mannens foreldre ser de kanskje 2-4 ganger i året (de bor i utlandet).
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #8 Skrevet 1. desember 2013 mine foreldre ser vi minst en gang i uken, hans foreldre ser vi 1-3 ganger i mnd!:-) Anonymous poster hash: c2000...3cb
Versailles Skrevet 1. desember 2013 #9 Skrevet 1. desember 2013 Tja, de ser min mor omtrent to ganger i uken, vi har hus på samme boligfelt. Farmor er død, og farfar bor i Spania halve året. Så de ser han en eller to ganger i året. Min egen far har ikke sett meg eller barna mine på mange år, og har ikke engang sett min yngste datter som er snart to år. Av grunner jeg ikke kjenner til, vil han ikke lenger ha kontakt. Han har en ny familie og barn/barnebarn. Men det er helt i orden for meg. Jeg har gjort det jeg har kunnet, sendt mailer, bilder, julekort, bursdagsgaver og hilsener. Heldigvis er moren min gift med en fantastisk mann som har vært der siden jeg var tenåring, og mine fire barn ser han som sin bestefar.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #10 Skrevet 1. desember 2013 Et kort besøk en gang i uken og på familiesammenkomster o.l Anonymous poster hash: 06b57...ccf
Bustetroll Skrevet 1. desember 2013 #11 Skrevet 1. desember 2013 mormor - 1 gang hver 14 dag caMorfar - sjeldnere enn 1 gang i mnd Oldemor og oldefar - enda sjeldnere enn 1 gang i mnd. (Alle disse bor i samme hus, men jeg møter som regel mamma ute. Og er jeg hjemme i huset, prøver jeg å komme når min farmor er ute av huset, da jeg ikke tåler henne )Farfar - 1 gang hver 6 mndFarmor - aldri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå