Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #1 Skrevet 1. desember 2013 Jeg skal gifte meg i vinter, og forloveren min har tatt på seg oppgaven å arrangere utdrikningslag for meg. Jeg gleder meg til å være med på det og er kjempespent på hva de har funnet på for meg. Det eneste problemet er at jeg er avholds. Dvs jeg kommer til å takke nei til alkohol i utdrikningslaget. At andre drikker alkohol har jeg overhode ingen problemer med, bare at jeg ønsker ikke drikke. Jeg er en veldig sosial person som klarer å danse, ha det gøy og tåle å drite meg litt ut uten å være full, så noe festbrems er jeg ikke. Hvordan hadde dere reagert på at bruden var edru under utdrikningslaget sitt? Synes dere jeg er kjip som nekter å drikke alkohol? (har ikke tatt det opp mer forloveren enda, men vet at hun ikke kommer til å reagere negativt, ville bare høre gjengs mening om sånt). Anonymous poster hash: 79603...b8f
Camillok Skrevet 1. desember 2013 #2 Skrevet 1. desember 2013 Det er da null problem det er din dag og dine venninner, de vet da vel ditt standpunkt allerede og forventer ikke noe annet? Ha en kjekk dag
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #3 Skrevet 1. desember 2013 Regner med at ikke er noen nyhet for forloveren din og de andre vennene dine at du er avholds? Så da ser jeg ikke problemet må jeg si. Anonymous poster hash: 8ccee...26a
Wopi Skrevet 1. desember 2013 #4 Skrevet 1. desember 2013 Dine venner vet da vel at du ikke drikker? Så da blir det ikke noe problem heller. Det er jo tross alt vennene dine, sant??
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #5 Skrevet 1. desember 2013 Enig med dere ja, 80% av dem som skal være i utdrikningslaget vet at jeg ikke drikker alkohol, men siden jeg ikke gjør det av religiøs overbevisning, eller fordi jeg er gravid/syk så tenkte jeg at det kanskje var kjipt å takke nei? Anonymous poster hash: 79603...b8f
♥Madam Mim♥ Skrevet 1. desember 2013 #6 Skrevet 1. desember 2013 Du drikker ikke alkohol og det får alle andre også bare akseptere!!! Jeg selv er ikke avholds, men drikker veldig sjeldent. Kan fint reise på fest med cola i glasset og reiser hjem når de andre blir så surrete at jeg ikke orker å høre på dem mer :-P Har aldri opplevd at noen har noe imot at jeg ikke drikker :-)
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #7 Skrevet 1. desember 2013 Det burde være helt uproblematisk! Lykke til Anonymous poster hash: 336e5...5b2
Bustetroll Skrevet 1. desember 2013 #8 Skrevet 1. desember 2013 Nei vet du hva.. Nå syntes jeg du er fryktelig urimelig...Her steller venninnen din i stand et skikkelig utdrikningslag for deg.. Det minste du kan gjøre er jo å ta deg noen drinker. Det heter da tross alt utDRIKNINGSlag? Hvem gjør dette edru?Syntes du kan unne vennene dine en skikkelig flatfylla-kveld før du skal giftes bort. Det kan du klare, det er jo bare èn dag.. Vennene dine vil sikkert se deg kjempedrita, med rosa ballerinaskjørt og slør, drite deg ut gatelangst.. Tenk så gøy! ...................NeeeeeidaKos deg!
Love my kidz Skrevet 1. desember 2013 #9 Skrevet 1. desember 2013 Hvorfor ha utdrikningslag når du ikke vil drikkes ut?
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #10 Skrevet 1. desember 2013 Hvorfor ha utdrikningslag når du ikke vil drikkes ut? Det er vel bare et navn på sammenkomsten. Anonymous poster hash: 37f0b...972
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #11 Skrevet 1. desember 2013 Jeg er avholds, og har aldri drukket. Utdrikningslaget mitt ble superkoselig det Alle mine venner vet at jeg ikke drikker, så det kom da ikke som noe sjokk på noen av dem..... Forloveren min hadde arrangert mange fine aktiviteter, så vi hadde en veldig fin og sosial dag. Jeg har også vært gjest i et utdrikningslag der bruden var avholds, og det var også et veldig fint sosialt lag. At det kalles utdrikningslag trenger man ikke å gjøre noe sak ut av. Sosialt samvær med sine venner før man gifter seg er koselig uansett. Anonymous poster hash: 446b9...589
beibilykke Skrevet 1. desember 2013 #12 Skrevet 1. desember 2013 regner med dem er fullstendig klar over at du ikke drikker. om de da planlegger noe voldsomme greier hvor de ender opp dritings syns jeg det blir for dumt.er jo deg som skal taes hensyn til ;-) kos deg! blir sikkert knall gøy
mamma_bergen Skrevet 1. desember 2013 #13 Skrevet 1. desember 2013 Jeg var gravid når jeg hadde utdrikningslag og det gikk helt fint å være edru, også alle de andre var edru Personlig hadde jeg syns det var litt rart om de hadde lagt opp til en dag med alkohol når jeg selv ikke kunne drikke
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #14 Skrevet 1. desember 2013 Synes det er totalt harry at bruden skal skjenkes sørpe full og drites ut før bryllupet. Hadde ikke reagert på at du ikke drikker. Håper du får en classy sammenkomst med opplevelser du ikke vil glemme! Anonymous poster hash: b933b...f53
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #15 Skrevet 1. desember 2013 Det er jo opp til deg å bestemme. Dessuten så kommer du til å huske dagen/kvelden. Anonymous poster hash: db23c...a81
FrkKværner Skrevet 1. desember 2013 #16 Skrevet 1. desember 2013 Hvordan jeg hadde reagert? Hadde tenkt at det er din dag, du bestemmer. Kan ha mye moro uten alkohol også man må ikke drikke for å ha en fin dag:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå