Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #1 Skrevet 30. november 2013 Synes det er drøyt å fjåse rundt her inne for å trolle og provosere om et emne som nettopp kostet en liten baby livet. En ting er mangel på folkeskikk, men hva med respekten for den lille som faktisk ble borte? Noen ganger er det kanskje lurt å tenke litt før man skal ut på nett og tøffe seg så veldig. Skal du først røre litt i gryta så sørg i hvertfall for å velge et tema der du har noe fornuftig å komme med, og la de usmakelige og kleine forsøkene ligge. Anonymous poster hash: 36a18...918
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #4 Skrevet 30. november 2013 ? Følte du deg truffet nå? Anonymous poster hash: c29f9...070
sug lut Skrevet 30. november 2013 #5 Skrevet 30. november 2013 ? Følte du deg truffet nå? Anonymous poster hash: c29f9...070 Tror du jeg hadde nøyd meg med et spørsmålstegn hvis jeg følte meg truffet? Du kjenner meg dårlig.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #6 Skrevet 30. november 2013 ? Følte du deg truffet nå? Anonymous poster hash: c29f9...070 Eller så vet hun ikke hva hi snakker om. Hvorfor så ufordragelig? Anonymous poster hash: df540...1a0
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #7 Skrevet 30. november 2013 I likhet med sug lut så har jeg heller ikke fått med meg hva HI sikter til, så jeg kunne også funnet på å bare skrive ? Det er bare tragisk om noen har fleipet med en slik sak! Og det viser en total mangel på sosiale antenner, ja. Trolig også mangel på respekt for de involverte. Selv om enkelte stand-up artister hevder det motsatte, så er det enkelt ting man ikke fleiper med! Anonymous poster hash: 99ff4...6ad
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #8 Skrevet 30. november 2013 Jeg forstår ikke hvilken tråd du sikter til? Anonymous poster hash: 5dd0c...cd0
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #9 Skrevet 30. november 2013 Rapporter den. Det har jeg gjort. Anonymous poster hash: 396be...43b
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #10 Skrevet 30. november 2013 Jeg sikter til dette mennesket som har brukt store deler av dagen til å provosere med uttalelser som sammenligner det å dra fra babyen sin i timesvis med å sove, og på andre måter har jobbet hardt for å lage ironi ut av en sak som denne uka endte med en død liten gutt. Ser hun har startet en egen tråd om soving og ansvarsløshet... Hva med å tenke litt før man åpner kjeften? Hva med litt respekt for medmennesker og døde? Hva med å holde seg på et saklig nivå i såpass alvorlige saker, og heller fjåse der det passer seg? I tillegg til at det er usmakelig i forhold til den lille som har gått bort så er det også mange her inne som har mistet i krybbedød, synes ikke det hører noe sted hjemme å legge mer vekt på den byrden og samvittigheten de kanskje sliter med. Anonymous poster hash: 36a18...918
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #11 Skrevet 30. november 2013 Jeg sikter til dette mennesket som har brukt store deler av dagen til å provosere med uttalelser som sammenligner det å dra fra babyen sin i timesvis med å sove, og på andre måter har jobbet hardt for å lage ironi ut av en sak som denne uka endte med en død liten gutt. Ser hun har startet en egen tråd om soving og ansvarsløshet... Hva med å tenke litt før man åpner kjeften? Hva med litt respekt for medmennesker og døde? Hva med å holde seg på et saklig nivå i såpass alvorlige saker, og heller fjåse der det passer seg? I tillegg til at det er usmakelig i forhold til den lille som har gått bort så er det også mange her inne som har mistet i krybbedød, synes ikke det hører noe sted hjemme å legge mer vekt på den byrden og samvittigheten de kanskje sliter med. Anonymous poster hash: 36a18...918 Helt enig. Hun påstår omtrent at foreldrene er skyldige i krybbedød fordi de ikke våket over barnet på skift. Smakløst er det. Passer seg ikke nå på dette tidspunktet. Jeg håper flere rapporterer, kanskje den blir borte om mange nok gjør det. Anonymous poster hash: 396be...43b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå