Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #26 Skrevet 1. desember 2013 Ikke nå lenger. Hadde verdens beste forhold. Men mannen min (eksen nå da) var utro, og den nye dama hans ble plutselig den nye yndlingen deres! Da gadd jeg rett og slett ikke ha mer med dem å gjøre.. Anonymous poster hash: 93f15...a0a
Cat.68 Skrevet 1. desember 2013 #27 Skrevet 1. desember 2013 Ja, jeg har supert forhold til dem alle, og vi omgås ofte.
Cat.68 Skrevet 1. desember 2013 #28 Skrevet 1. desember 2013 Denne tråden er ryddet Pga hetsende innlegg samt sitering av slettet innlegg. Cat. 68 Brukermoderator.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #29 Skrevet 1. desember 2013 Ja, jeg er så heldig å ha verdens beste svigermor som ser på meg som sin datter hun har ikke mann eller andre barn enn samboeren min! Elsker å ferie jul sammen med henne! Alle mine venner er så misunnelige på mitt forhold til henne og jeg håper at jeg aldri får en annen svigermor enn henne Anonymous poster hash: 808b6...7cc
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #31 Skrevet 2. desember 2013 Hyggelig svigermor, men har møtt henne bare tre ganger, hun bor i utlandet. Mannen er veldig close med henne. Svigerfar døde lenge før vi møttes, mannen har 'adoptert' min far.. Svoger og svigerinne liker jeg godt også. Anonymous poster hash: d2ad4...1c0
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #32 Skrevet 2. desember 2013 Har et helt ok forhold til dem. Mine svigerforeldre virker veldig hyggelig og blide, men bak fasaden er det noe helt annet. De kan være både manipulerende og barnslig. Anonymous poster hash: b6c12...d57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå