Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #1 Skrevet 30. november 2013 .. Anonymous poster hash: de735...308
LillaGorilla♥♥ Skrevet 30. november 2013 #2 Skrevet 30. november 2013 Ja, veldig! Jeg er veldig takknemlig for og glad i dem alle.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #3 Skrevet 30. november 2013 Ja, det vil jeg si. Kjenner broren til mannen min bedre enn jeg kjenner min egen bror, skulle jeg trenge hjelp en dag ville jeg heller ringt svogeren min enn broren min. Svigermor snakker jeg med mye oftere enn min egen mor, både på telefonen og irl. Anonymous poster hash: 6a424...ddb
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #4 Skrevet 30. november 2013 Nei, og vil ikke ha noe med dem å gjøre. Heldigvis ser mannen min det på samme måte, for han mener selv at han aldri burde fått vokst opp i den familien. Anonymous poster hash: 913fb...4d4
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #6 Skrevet 30. november 2013 Nei og ja. Jeg har et godt forhold til alle unntatt svigermor. Hun er bare søt og forsiktig utad, men egentlig er hun manipulerende som få. Jeg har alltid prøvd å gjøre henne til lags, men det blir aldri godt nok uansett hva jeg gjør. Hun spiser meg og oss helt opp. Anonymous poster hash: 84fc3...b2a
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #8 Skrevet 30. november 2013 Ja det har jeg, spesielt svigerfar. Han er en smukk kjekkas Anonymous poster hash: 799b1...9f2
FrkKværner Skrevet 1. desember 2013 #9 Skrevet 1. desember 2013 Ja veldig godt. Står de nærmere enn min egen familie. Flotte mennesker
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #10 Skrevet 1. desember 2013 Ja, veldig! Kunne ikke hatt en bedre!!! Anonymous poster hash: de9b7...bd7
Fero Skrevet 1. desember 2013 #12 Skrevet 1. desember 2013 Jeg vil virkelig ikke feire jul med min svigerfamilie, men vil vel si at vi har et godt forhold lell. Det irriterer meg dog at de også har et godt forhold til hans eks, som er ufyselig og relativt utilregnelig.
monson Skrevet 1. desember 2013 #13 Skrevet 1. desember 2013 Har ikke noe dårlig forhold hvertfall. Men, kjenner de ikke så godt enda. De kan ikke engelsk ( ) og jeg kan ikke så mye gresk enda.. Men, de er veldig hyggelig, snille og morsome. Så jeg satser på å få et godt forhold til de Selvom vi ikke kan å komunisere noe særlig, så er det aldri kleint eller ubehagelig å være der. Alene eller med kjæresten
Honningmelon Skrevet 1. desember 2013 #14 Skrevet 1. desember 2013 Ikke noe godt forhold til svigerinnen min og svigerfar. Resten er det greit med.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #15 Skrevet 1. desember 2013 Nei,men gubben har et veldig anstrengt forhold til dine foreldre/familien sin.. Anonymous poster hash: 036dd...2c3
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #16 Skrevet 1. desember 2013 Nei Anonymous poster hash: 46a69...f2e
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #17 Skrevet 1. desember 2013 Nei. Totalt forskjellige verdier og oppfatning av verden. De kan feks latterliggjøre fattige, noe jeg overhodet ikke har noe til overs for. Anonymous poster hash: 4ad5c...86e
Christine209 Skrevet 1. desember 2013 #19 Skrevet 1. desember 2013 Har ett godt forhold til de alle:) er bare en sjelden gang jeg blir irritert for noe svigermor sier eller gjør:) men er ikke sann at jeg ringer henne kun for å ta en prat
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #20 Skrevet 1. desember 2013 Ja, de er hyggelige og snille mennesker. har ikke noe behov for å se de hele tiden da. Holder med et besøk innimellom selvom vi bor rett ved. Anonymous poster hash: e32f9...621
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #21 Skrevet 1. desember 2013 Har et supergodt forhold til svigerfar, som er en elskelig mann i 60-årene. Mannens mor og søsken...nor so much, desverre Anonymous poster hash: 38c2d...8e3
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #22 Skrevet 1. desember 2013 Rungende JA. De er fine, snille og inkluderende og viser at de er glad i meg som en søster, datter. Jeg er like glad i dem og kan like gjerne ringe svigermor, svigersøster om jeg er lei meg og trenger å prate. Føler meg heldig. Anonymous poster hash: ed065...1cc
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #23 Skrevet 1. desember 2013 Har et veldig godt forhold til dem alle bortsett fra en svigerinne. Svigerforeldrene mine er verdens beste! (selvsagt ikke såååå fantastiske som mine foreldre, for dem vil jeg alltid være nærmest, men) Anonymous poster hash: 962f6...5f8
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #24 Skrevet 1. desember 2013 Har ikke det beste forholdet til svigerrmor, men mannen min sliter med det selv også. Han klarer bare små doser, og det er såvidt det også. Mine barn, altså ikke hennes barnebarn sliter også med henne. De ønsker sjeldent å dra på besøk til henne og kommer hun hit rømmer de gjerne huset. Min manns barn syns det er stas med henne, men eldste har begynt å ts litt mer avstand. Små doser er greit, men ikke overnatting og slikt som hun ofte gjorde før. Hyggelig dame, men veldig slitsom. Hypokonder også. Svigerfar og hans kone er verdens hyggligste. Synd de bor på andre siden av landet, men når vi møtes så føles det ut som vi møttes igår. Mine barn forguder bestefar, og ser på han som sin egen selv om det ikke er deres bestefar i en forstand. Anonymous poster hash: de773...cc1
Bustetroll Skrevet 1. desember 2013 #25 Skrevet 1. desember 2013 Noen få av de. Tror barnefaren har 11 tanter og onkler, men jeg kjenner bare hun ene og sønnen hennes. De har jeg veldig god kontakt med. Faren hans bor utenlands, men ser han jo hver gang han kommer til Norge.Søsteren hans har jeg sendt meld til på facebook, men får ikke noe svar, da den antakelig ligger ulest i "annet" innboksen.. (finner ikke noe telefonnummer jeg er sikker på er hennes) Jeg og barnefar har ingen kontakt, men dette skal jo ikke gå utover datteren vår... Jeg vil gjerne at hun skal ha kontakt med den familien hun har, uavhengig av hvordan han og jeg kommer overens. Moren hans er alkoholiker og var hjemme der èn gang, etter å ha truffet henne tilfeldig på NAV faktisk (kjente henne igjen pga dialekt og navnet hennes ble ropt opp) . Da var hun full da jeg kom, og smugdrakk mens jeg var der..... Var ikke lett å se at det var moren til min ex, for å si det sånn.. Uffamei.. Så hun vil jeg ha minst mulig kontakt med..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå