Gå til innhold

å melde noen til nav for trygdesvindel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må man ringe det nr jeg så i en annen tråd eller kan man si ifra på sitt lokale nav kontor? Å hvis man gjør det skal ikke de ta taki saken å undersøke det?

Anonymous poster hash: ef935...29b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Satse på at du er 100% sikker da! og at du får det bedre med deg selv etterpå....

Anonymous poster hash: abee7...a77

Skrevet

Hvis man er alenemor å får stønader alle veier, mister man ikke de når man har hatt samboer i et år?

Skrevet

Man bør ringe 5555 3333 og be om å få snakke med tipstelefonen, nav kontorene undersøker ikke sånne saker selv - det er det nav kontroll som gjør. Man mister alle stønader som aleneforsørger når man har hatt samboer i 12 av de siste 18 månedene, man skal i utgangspunktet gi beskjed selv om man blir samboer mens man får enslig forsørger stønader. 

Anonymous poster hash: b1b57...df1
Skrevet

Ja men hun gir ikke beskjed til de å nå har hun hatt samboer i et år. Syns ikke noe om at man kan gå hjemme å late seg å ha like mye utbetalt som meg som jobber 170 timer i mnd.

Skrevet

Å melde om slik er en borgeplikt!

Anonymous poster hash: aa478...ea9
Skrevet

Satse på at du er 100% sikker da! og at du får det bedre med deg selv etterpå....Anonymous poster hash: abee7...a77

Når man gir slike svar så er man muligens en av snylterne selv? Det er en borgerplikt å melde fra om svindel. Vi har veldig mange velferdsgoder her i landet, om stadig flere misbruker dem mister vi dem til slutt!

Anonymous poster hash: e072a...677

Skrevet

Kanskje ei som i likhet med meg har blitt meldt falskt?!

Det er en forferdelig prosess selv om man blir renvasket til slutt.

Sitter igjen ødelagt og på antidepressiva!!

Hva med å bry seg med seg selv, ikke andre!!

Satse på at du er 100% sikker da! og at du får det bedre med deg selv etterpå....Anonymous poster hash: abee7...a77

Når man gir slike svar så er man muligens en av snylterne selv? Det er en borgerplikt å melde fra om svindel. Vi har veldig mange velferdsgoder her i landet, om stadig flere misbruker dem mister vi dem til slutt!

Anonymous poster hash: cf99b...ee3

Skrevet

Så lite har jeg ikke å gjøre at jeg skal bruke energi på å melde noen falskt eller hvis jeg ikke er sikker i min sak. Vil bare ikke folk skal utnytte systemet å ikke gidde å jobbe eller ta utdannelse fordi nav betaler så godt.

Skrevet

Fordi det er så mange som ikke passer på seg selv og er uærlige for å snylte til seg penger. Skremt over å se hva penger gjør med enkelte...

Skrevet

Hvorfor er det så fælt å bli meldt om du har rent mel i posen? Lite trolig.. Regner med du reagerte så strekt fordi du faktisk vet at du risikerte å miste ytelsene....!

Anonymous poster hash: 5ba92...dfb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...