Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #1 Skrevet 30. november 2013 Må man ringe det nr jeg så i en annen tråd eller kan man si ifra på sitt lokale nav kontor? Å hvis man gjør det skal ikke de ta taki saken å undersøke det? Anonymous poster hash: ef935...29b
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #2 Skrevet 30. november 2013 Satse på at du er 100% sikker da! og at du får det bedre med deg selv etterpå.... Anonymous poster hash: abee7...a77
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #3 Skrevet 30. november 2013 Hvis man er alenemor å får stønader alle veier, mister man ikke de når man har hatt samboer i et år? Anonymous poster hash: ef935...29b
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #4 Skrevet 30. november 2013 Man bør ringe 5555 3333 og be om å få snakke med tipstelefonen, nav kontorene undersøker ikke sånne saker selv - det er det nav kontroll som gjør. Man mister alle stønader som aleneforsørger når man har hatt samboer i 12 av de siste 18 månedene, man skal i utgangspunktet gi beskjed selv om man blir samboer mens man får enslig forsørger stønader. Anonymous poster hash: b1b57...df1
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #5 Skrevet 30. november 2013 Ja men hun gir ikke beskjed til de å nå har hun hatt samboer i et år. Syns ikke noe om at man kan gå hjemme å late seg å ha like mye utbetalt som meg som jobber 170 timer i mnd. Anonymous poster hash: ef935...29b
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #6 Skrevet 30. november 2013 Å melde om slik er en borgeplikt! Anonymous poster hash: aa478...ea9
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #7 Skrevet 30. november 2013 Satse på at du er 100% sikker da! og at du får det bedre med deg selv etterpå....Anonymous poster hash: abee7...a77 Når man gir slike svar så er man muligens en av snylterne selv? Det er en borgerplikt å melde fra om svindel. Vi har veldig mange velferdsgoder her i landet, om stadig flere misbruker dem mister vi dem til slutt! Anonymous poster hash: e072a...677
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #8 Skrevet 30. november 2013 Kanskje ei som i likhet med meg har blitt meldt falskt?! Det er en forferdelig prosess selv om man blir renvasket til slutt. Sitter igjen ødelagt og på antidepressiva!! Hva med å bry seg med seg selv, ikke andre!! Satse på at du er 100% sikker da! og at du får det bedre med deg selv etterpå....Anonymous poster hash: abee7...a77 Når man gir slike svar så er man muligens en av snylterne selv? Det er en borgerplikt å melde fra om svindel. Vi har veldig mange velferdsgoder her i landet, om stadig flere misbruker dem mister vi dem til slutt! Anonymous poster hash: e072a...677 Anonymous poster hash: cf99b...ee3
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #9 Skrevet 30. november 2013 Så lite har jeg ikke å gjøre at jeg skal bruke energi på å melde noen falskt eller hvis jeg ikke er sikker i min sak. Vil bare ikke folk skal utnytte systemet å ikke gidde å jobbe eller ta utdannelse fordi nav betaler så godt. Anonymous poster hash: ef935...29b
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #10 Skrevet 30. november 2013 Kanskje ei som i likhet med meg har blitt meldt falskt?! Det er en forferdelig prosess selv om man blir renvasket til slutt. Sitter igjen ødelagt og på antidepressiva!! Hva med å bry seg med seg selv, ikke andre!! Satse på at du er 100% sikker da! og at du får det bedre med deg selv etterpå....Anonymous poster hash: abee7...a77 Når man gir slike svar så er man muligens en av snylterne selv? Det er en borgerplikt å melde fra om svindel. Vi har veldig mange velferdsgoder her i landet, om stadig flere misbruker dem mister vi dem til slutt! Anonymous poster hash: e072a...677 Anonymous poster hash: cf99b...ee3 Fordi det er så mange som ikke passer på seg selv og er uærlige for å snylte til seg penger. Skremt over å se hva penger gjør med enkelte... Anonymous poster hash: e072a...677
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #11 Skrevet 30. november 2013 Kanskje ei som i likhet med meg har blitt meldt falskt?! Det er en forferdelig prosess selv om man blir renvasket til slutt. Sitter igjen ødelagt og på antidepressiva!! Hva med å bry seg med seg selv, ikke andre!! Satse på at du er 100% sikker da! og at du får det bedre med deg selv etterpå....Anonymous poster hash: abee7...a77 Når man gir slike svar så er man muligens en av snylterne selv? Det er en borgerplikt å melde fra om svindel. Vi har veldig mange velferdsgoder her i landet, om stadig flere misbruker dem mister vi dem til slutt! Anonymous poster hash: e072a...677 Anonymous poster hash: cf99b...ee3 Hvorfor er det så fælt å bli meldt om du har rent mel i posen? Lite trolig.. Regner med du reagerte så strekt fordi du faktisk vet at du risikerte å miste ytelsene....! Anonymous poster hash: 5ba92...dfb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå