Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #1 Skrevet 30. november 2013 Hvordan gjør jeg dette hvis jeg skal ha barnevakt en dag? Er det bare og pumpe melk i en flaske og putte i frysen? Hvor lenge holder melken i frysen? Skal melken tines opp for så og varmes til en viss grad?? Er sååå grønn på dette her! Anonymous poster hash: ed682...178
DaTuMa Skrevet 30. november 2013 #2 Skrevet 30. november 2013 Kan pumpe det og putte i fryseren ja. Kan stå i fryser i 3mnd. Varmes i vannbad til 37grader. Blir det for varmt blir næringsstoffene i melka ødelagt så ikke bruk kokende vann. Avent har fine beholdere til melk, de passer til både pumpa og flasketutene
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #3 Skrevet 30. november 2013 Jeg har avent flaske og pumpe så jeg kan fryse ned flasken uten at den sprekker? Anonymous poster hash: ed682...178
Madolyn Skrevet 30. november 2013 #4 Skrevet 30. november 2013 (endret) Her står alt du trenger å vite http://ammehjelpen.no/artikkel/42/Oppbevaring-av-melk Endret 30. november 2013 av Madolyn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå