Galskapens overhode Skrevet 30. november 2013 #1 Skrevet 30. november 2013 Jeg har pyntet til advent og sitter nå og pakker kalendergaver til våre 3 håpefulle. Som vanlig.. Helt alene. Hvor mange pappaer deltar på dette i andre hjem?
♥Madam Mim♥ Skrevet 30. november 2013 #2 Skrevet 30. november 2013 Gjorde det alene, samme som jeg handler og pakker alle de andre julegavene også. Har ingenting med å gjøre at mannen ikke gidder, men jeg storkoser meg med dette. Elsker å handle gaver og pakke dem pent inn igjen etterpå. Det er en veldig koselig førjuls tradisjon for meg :-)
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #3 Skrevet 30. november 2013 Tja, han har kjøpt 1 av kalendergavene, det er vel det han har bidratt med. Men det gjør meg ingenting heller, vi MÅTTE ikke lage kalender, det er et valg jeg har tatt fordi jeg liker det, da må jeg nesten ta ansvar for det selv også. Anonymous poster hash: f04bb...398
*Miss Marple* Skrevet 30. november 2013 #4 Skrevet 30. november 2013 Advent og jul er heldigvis mitt ansvar Han har vasket hele huset og gjort klar til at jeg kan pynte og nå har jeg hengt opp stjernen og satt frem adventsstaken. Tror kanskje dette er en typisk kvinneting å kose seg med? Selv om unntak selvsagt finnes
Superdolly Skrevet 30. november 2013 #5 Skrevet 30. november 2013 Min mann har handlet mesteparten av kalendergavene, og vi har pakket dem inn sammen. Gjør det sånn hvert år, starter i god tid og drikker gløgg og prater mens vi holder på.
soleia Skrevet 30. november 2013 #6 Skrevet 30. november 2013 Vel, han klipte opp nokon papirfirkantar og pakka inn nokon småting. Hadde pakkeøkt i går kveld etter legging. Men me laga berre ein kalendar.
Light of my life Skrevet 30. november 2013 #7 Skrevet 30. november 2013 (endret) Her vet han ikke engang at det blir noen kalender Men det er fordi jeg ombestemte meg ang kalender i siste liten da (hun er bare 2...), og han er bortreist. Men jeg er så julegira nå at alt som har med jul å gjøre faller inn unner mitt ansvarsområde uansett Endret 30. november 2013 av Light of my life
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #8 Skrevet 30. november 2013 Han har handlet inn mange av gavene i år:) Anonymous poster hash: 613de...7a6
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #9 Skrevet 30. november 2013 Min mann deltar mye! Jeg har handlet inn gavene fordi jeg er hjemme i permisjon. Han har pakket inn, merket og hengt opp alle gavene! Vi lager to kalendere. Anonymous poster hash: c695b...f38
Fruen i huset Skrevet 30. november 2013 #10 Skrevet 30. november 2013 Det eneste mannen min gjør til jul er å kjøpe gave til meg, og hvis jeg er heldig lager han middag en dag (han er god på festmat). Men det er greit det altså
Love my kidz Skrevet 30. november 2013 #11 Skrevet 30. november 2013 Min mann har handlet mesteparten av kalendergavene, og vi har pakket dem inn sammen. Gjør det sånn hvert år, starter i god tid og drikker gløgg og prater mens vi holder på. Så koselig
Cat_Woman Skrevet 30. november 2013 #12 Skrevet 30. november 2013 Han er med og organiserer til jul, med juletre og annen pynt, gaver og selve julemiddagen. Adventskalenderen til sønnen vår er det jeg som har planlagt, men han har engasjert seg litt og hatt noe å si når det gjelder hva vi putter i skuffene.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #13 Skrevet 30. november 2013 Hahaha! Han velger minste motstands vei.... Skal det være kalender står det på meg. Mini er bare to da, så etter en tur på Nille og Tgr som tilsammen tok kanskje 15 minutter er det nå bare innpakkingen igjen :-) Anonymous poster hash: ca953...397
Gjest Frøken Regine Skrevet 30. november 2013 #14 Skrevet 30. november 2013 Ingen pappa har deltatt, men morfar har sendt noen kalendergaver i posten
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #15 Skrevet 30. november 2013 Han pakket inn alle pakkene i går, mens jeg satte på bånd, skrev på lapper med dato og hengte på kalenderen. Vi har en hjemmelagd kalender som vi bruker for andre gabg i år. I fjor da den var ny, var det han som gjorde den ferdig. Klippet ut figurer i filt, limte, og sydde på ringer som pakkene henger i. Flink og snill pappa! Anonymous poster hash: b2eca...d41
Musemorbr / Skrevet 30. november 2013 #16 Skrevet 30. november 2013 Han har kjøpt inn nesten alt, og han gjorde jobben med å putte inn i lukene. I tillegg har han kjøpt sjokoladekalender og flaxkalender til meg og til ham, enda vi ikke skulle ha selv i år. Stjerne i boka.
Elsker livet Skrevet 30. november 2013 #17 Skrevet 30. november 2013 Han fikk en liste over 7 ting han skulle kjøpe, han fant frem kalenderne og hand de opp. Han har kjøpt snor til å henge pakkene opp. Han har dessuten tatt kassene med gaver opp og ned fra hyllene i boden når jeg har bedt om det.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #18 Skrevet 30. november 2013 Han har kjøpt 12 av gavene, og hentet kassen med julepynt fra loftet. Anonymous poster hash: fd950...9c4
LME1001 Skrevet 30. november 2013 #19 Skrevet 30. november 2013 (endret) Jeg laget kalenderen til vår sønn alene, fordi jeg elsker å pakke inn selv. Men min mann vet også at jeg elsker å pakke opp, så han gav meg min egen pakkekalender i år! 24 rosa pakker som henger i trappa =) Glede =) Endret 30. november 2013 av LME1001
GeeGee Skrevet 30. november 2013 #20 Skrevet 30. november 2013 Jeg har gjort alt, sydd kalender (nesten ferdig nå ), kjøpt gaver og pakket inn! Men jeg liker godt å gjøre det, da:)
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #21 Skrevet 30. november 2013 Han betalte for alle gavene og var med å plukke ut jeg pakker de inn Anonymous poster hash: 51ab9...1ed
MrsMilla Skrevet 30. november 2013 #22 Skrevet 30. november 2013 Vi pleier alltid å pakke kalenderen sammen og drikke gløgg. I år har jeg tatt mest da det passet på dagtid å stå og sjangle,kvalm og pakke inn siden jeg er gravide og sykemeldt. Handlinga har vi delvis gjort tidligere. Akkurat nå er han faktisk ute og fikser de siste små gavene som skal på plass, og så henger vi den opp.
Gjest Anybody Skrevet 30. november 2013 #23 Skrevet 30. november 2013 Han har laget en kalender helt alene. Og jeg har laget en het alene. Så hun at kalender hos begge sine foreldre Flinke fine pappaen <3
BellaSuz Skrevet 30. november 2013 #24 Skrevet 30. november 2013 Jeg har kjøpt inn alt til kalenderen, men han hjalp til å pakke de inn og feste på tall:-) Holdt på å dåne da jeg fant ut han han faktisk hjalp til med dette Not so him to do....
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #25 Skrevet 30. november 2013 Er vel helst jeg som har stått for innkjøp av kalendergaver, men han har vært med meg å pakke inn 48 gaver idag så jeg skal ikke klage. Anonymous poster hash: a9857...ed7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå