Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #26 Skrevet 30. november 2013 (ja, 5 minutter er til og med ille i mine øyne,Anonymous poster hash: a2949...c25 5 minutter faktisk.Du sitter inne hele dagen uten at du tør å gå ut ett eneste minutt når barnet er inne.Man skal høre mye rart på forumet.Anonymous poster hash: fa9f3...029 Nei, jeg forlater ikke babyen min alene hjemme et eneste sekund, faktisk. Går ikke engang til postkassen når jeg er alene med ham.Går jeg ut, er faren eller andre med ham.Noe annet er jo det reneste galskap!Mener du virkelig at det er greit å la en baby være helt alene hjemme uten voksne i hus??Isåfall håper jeg noen melder deg til barnevernet, for da er du ikke skikket til å være mor!Anonymous poster hash: a2949...c25 Enten lyver du eller så tror du på det selv.Det er lett å skrive at du ikke går fra babyen et eneste sekund, for det gjør du ikke. Jeg tror nok at du ikke klarer å se dette. Når du sover så er babyen helt for seg selv, og sover du tungt tar det lengre tid før du våkner av at det er noe galt med babyen.Det som ville være forsvarlig var vaktskifte der dere som foreldre måtte byttes på å sove annen hver time e.lDusjer du så er det ganske støyfult og det er vanskeligere å høre babyen.Du utsetter også bayen for større fare når dere kjører bil enn at du er ute i 5 minutter uten at babyen har tilsyn. Anonymous poster hash: fa9f3...029 Fy faen, ditt jævla forumtroll... Du må være syk i huet!!!!! Anonymous poster hash: 1c7b5...b87
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #27 Skrevet 30. november 2013 Denne tråden var jo helt syk! Hva er det galt med deg, ...029??? Nei, man reiser ikke fra en ettåring i timevis, heller ikke i fem min. Man kan gå ut i hagen i noen minutter, hente ved og slikt, men man forlater ikke boligen! Punktum. Og jo, man våkner av en hylende unge om man er ikke er stokkdøv eller dopet. Er man døv finnes det hjelpemidler. De har sikkert dopet barnet slik at det skulle sove til de kom hjem (nå vi snakker spekulasjoner). Krybbedød midt på dagen skjer vel ikke så ofte og barn spyr vel ikke ved krybbedød? I hvert fall dør de ikke av å bli kvalt, ref http://www.lub.no/krybbedod Huff, uansett hva gutten døde av vil jeg mene at foreldrene høyst sannsynlig har en del av skylden som dro fra barnet i timevis. Anonymous poster hash: 29ce2...d9e
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #28 Skrevet 30. november 2013 Eit barn som spyr og drukner i det kan skje den som er verdens beste MOR. Jeg har opplevd eit barn spyr i søvne og du hører gurgel og ikkje stort meir. Vil du høre det om natten når du såver ? Det betyr at det ikkje slår ut på kolaren din eingang. Jeg tror sanheiten er ikkje komment fram. Her ligger meir bakom som ikkje vi får vite om. Anonymous poster hash: e8c13...44e
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #29 Skrevet 30. november 2013 Det er faktisk ganske normalt at et barn er alene i sitt hjem opptil flere ganger i uka, men det er det ingen av kritikkerene her som tør å innrømme. Anonymous poster hash: fa9f3...029 Kan ikke si at det er normalt å la ettåringer være hjemme alene. Det er uansvarlig, uforsvarlig og under enhver kritikk. Et barn som ikke er selvhjulpen, ved sult, ved tørst osv., skal ikke være alene hjemme. Et barn som ikke vet hva barnet skal gjøre når brannalarmen går skal heller ikke være alene hjemme og et barn som ikke kan ringe etter hjelp skal ikke være alene hjemme. I hvilken verden er det normalt at små barn er alene hjemme? Ettåringen er ikke mer selvhjulpen når du ligger å sover, knuller eller gjør andre ting inne. Anonymous poster hash: fa9f3...029 Når jeg sover, knuller (som du så sjarmerende kaller det) eller gjør andre ting, så er barnet trygt plassert i sengen sin og sover det også. Jeg går faktisk ikke fra ettåringen min i et eneste minutt når hun er våken, og når hun sover er jeg max borte i 5 min i vaskekjelleren eller for å hente ved i garasjen. Det er IKKE vanlig at barn under 5-6 år er alene i det hele tatt og det håper jeg at du vet. Jeg vet ikke helt hva som gir meg størst klump i magen, om du finner det passende å trolle i en så alvorlig og tragisk sak, eller om du faktisk mener det du skriver. Uansett blir jeg ganske uvel av deg. Men da er ikke babyen under tilsyn i disse 5 minuttene du er vekk. Uansvarlig skrev en annen her. Anonymous poster hash: fa9f3...029 Kan du svare ja eller nei på om du syns det er ok å være borte fra en ettåring i 2 timer? Ja eller nei? Anonymous poster hash: 78384...4d4
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #30 Skrevet 30. november 2013 Det er faktisk ganske normalt at et barn er alene i sitt hjem opptil flere ganger i uka, men det er det ingen av kritikkerene her som tør å innrømme.Anonymous poster hash: fa9f3...029 Kan ikke si at det er normalt å la ettåringer være hjemme alene. Det er uansvarlig, uforsvarlig og under enhver kritikk. Et barn som ikke er selvhjulpen, ved sult, ved tørst osv., skal ikke være alene hjemme. Et barn som ikke vet hva barnet skal gjøre når brannalarmen går skal heller ikke være alene hjemme og et barn som ikke kan ringe etter hjelp skal ikke være alene hjemme.I hvilken verden er det normalt at små barn er alene hjemme? Ettåringen er ikke mer selvhjulpen når du ligger å sover, knuller eller gjør andre ting inne.Anonymous poster hash: fa9f3...029 Når jeg sover, knuller (som du så sjarmerende kaller det) eller gjør andre ting, så er barnet trygt plassert i sengen sin og sover det også.Jeg går faktisk ikke fra ettåringen min i et eneste minutt når hun er våken, og når hun sover er jeg max borte i 5 min i vaskekjelleren eller for å hente ved i garasjen. Det er IKKE vanlig at barn under 5-6 år er alene i det hele tatt og det håper jeg at du vet. Jeg vet ikke helt hva som gir meg størst klump i magen, om du finner det passende å trolle i en så alvorlig og tragisk sak, eller om du faktisk mener det du skriver. Uansett blir jeg ganske uvel av deg. Men da er ikke babyen under tilsyn i disse 5 minuttene du er vekk. Uansvarlig skrev en annen her.Anonymous poster hash: fa9f3...029 Kan du svare ja eller nei på om du syns det er ok å være borte fra en ettåring i 2 timer? Ja eller nei?Anonymous poster hash: 78384...4d4 Du får nok ikke svar, for hun er hjernedød. Dessuten kan jo barnet være alene fra det er født iflg trollet.... Anonymous poster hash: 1c7b5...b87
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #31 Skrevet 30. november 2013 Det går virkelig ikke an å sidestille det å sove i sengen ved siden av en baby, sitte i sofaen mens toåringen sover på rommet sitt eller å gå på do mens femåringen er i stua, og det å sette seg i bilen, kjøre avgårde, reise flere kilometer vekk og bli borte fra en unge i 2-3-4 timer. Du som mener det trenger rett og slett hjelp. Både med dine holdninger og dine evner som forelder. Det er faktisk straffbart å forlate noen i hjelpeløs tilstand, noe en baby er. Skulle tro det var mora eller faren til denne ungen som satt her og svarte.. Anonymous poster hash: a2949...c25
Sint naken biltyv Skrevet 30. november 2013 #32 Skrevet 30. november 2013 Anonym 029. Enten er du i familie med en av foreldrene eller så må du være en av foreldrene. Er ingen som er smakløse nok til å tulle med dette. Eller gale nok til å mene det du skriver. Du er syk!!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #33 Skrevet 30. november 2013 (ja, 5 minutter er til og med ille i mine øyne, Anonymous poster hash: a2949...c25 5 minutter faktisk.Du sitter inne hele dagen uten at du tør å gå ut ett eneste minutt når barnet er inne. Man skal høre mye rart på forumet. Anonymous poster hash: fa9f3...029 Nei, jeg forlater ikke babyen min alene hjemme et eneste sekund, faktisk. Går ikke engang til postkassen når jeg er alene med ham.Går jeg ut, er faren eller andre med ham. Noe annet er jo det reneste galskap! Mener du virkelig at det er greit å la en baby være helt alene hjemme uten voksne i hus?? Isåfall håper jeg noen melder deg til barnevernet, for da er du ikke skikket til å være mor! Anonymous poster hash: a2949...c25 Enten lyver du eller så tror du på det selv.Det er lett å skrive at du ikke går fra babyen et eneste sekund, for det gjør du ikke. Jeg tror nok at du ikke klarer å se dette. Når du sover så er babyen helt for seg selv, og sover du tungt tar det lengre tid før du våkner av at det er noe galt med babyen. Det som ville være forsvarlig var vaktskifte der dere som foreldre måtte byttes på å sove annen hver time e.l Dusjer du så er det ganske støyfult og det er vanskeligere å høre babyen. Du utsetter også bayen for større fare når dere kjører bil enn at du er ute i 5 minutter uten at babyen har tilsyn. Anonymous poster hash: fa9f3...029 Jeg har en to åring som faktisk har aldri, aldri har vært alene 5 min engang. IDIOT. Du virker ung og ute etter å provosere, tipper du har ikke barn en gang fordi da ville du vist at en mor alltid våkner når ungen gråter, jeg våkner til å med når han nyser. Du må være ganske ruset som mor når du ikke hører ungen din. Anonymous poster hash: 3cb2e...634
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #34 Skrevet 30. november 2013 Kan tippe at 029 er et par fjortisjenter som syns det er kjempegøy og provosere, og som ikke skjønner at dette faktisk handler om en liten gutt som er død! Uansett, om du sover, er barnet allikevel i nærheten og ALLE mødre (som ikke er sterkt beruset) våkner av skrik eller lyder fra barnet. Er du bortreist har du ikke sjans til å hverken høre eller se barnet ditt, og heller ikke være raskt tilstede. Ja, ting kan desverre skje selv om man er i nærheten av barnet sitt, men det gjør det allikevel ikke greit å frivillig dra fra et lite barn så lenge, har du IQ på over 75, så skjønner du forskjell på det. Men nå vet jo ikke jeg din IQ, du kan jo være tilbakestående for alt jeg vet. Anonymous poster hash: 61f63...2e2
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #35 Skrevet 30. november 2013 Eit barn som spyr og drukner i det kan skje den som er verdens beste MOR. Jeg har opplevd eit barn spyr i søvne og du hører gurgel og ikkje stort meir. Vil du høre det om natten når du såver ? Det betyr at det ikkje slår ut på kolaren din eingang. Jeg tror sanheiten er ikkje komment fram. Her ligger meir bakom som ikkje vi får vite om. Anonymous poster hash: e8c13...44e Helt korrekt, at foreldre her tror de er så ansvarsfulle fordi de er i hus forteller ikke hele sannheten. For å være 100% sikker så må foreldrene deles på å sove og sitter å våke over babyen sin. Anonymous poster hash: fa9f3...029
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #36 Skrevet 30. november 2013 Det er faktisk ganske normalt at et barn er alene i sitt hjem opptil flere ganger i uka, men det er det ingen av kritikkerene her som tør å innrømme. Anonymous poster hash: fa9f3...029 Kan ikke si at det er normalt å la ettåringer være hjemme alene. Det er uansvarlig, uforsvarlig og under enhver kritikk. Et barn som ikke er selvhjulpen, ved sult, ved tørst osv., skal ikke være alene hjemme. Et barn som ikke vet hva barnet skal gjøre når brannalarmen går skal heller ikke være alene hjemme og et barn som ikke kan ringe etter hjelp skal ikke være alene hjemme. I hvilken verden er det normalt at små barn er alene hjemme? Ettåringen er ikke mer selvhjulpen når du ligger å sover, knuller eller gjør andre ting inne. Anonymous poster hash: fa9f3...029 Når jeg sover, knuller (som du så sjarmerende kaller det) eller gjør andre ting, så er barnet trygt plassert i sengen sin og sover det også. Jeg går faktisk ikke fra ettåringen min i et eneste minutt når hun er våken, og når hun sover er jeg max borte i 5 min i vaskekjelleren eller for å hente ved i garasjen. Det er IKKE vanlig at barn under 5-6 år er alene i det hele tatt og det håper jeg at du vet. Jeg vet ikke helt hva som gir meg størst klump i magen, om du finner det passende å trolle i en så alvorlig og tragisk sak, eller om du faktisk mener det du skriver. Uansett blir jeg ganske uvel av deg. Men da er ikke babyen under tilsyn i disse 5 minuttene du er vekk. Uansvarlig skrev en annen her. Anonymous poster hash: fa9f3...029 Kan du svare ja eller nei på om du syns det er ok å være borte fra en ettåring i 2 timer? Ja eller nei? Anonymous poster hash: 78384...4d4 Nei Anonymous poster hash: fa9f3...029
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #37 Skrevet 30. november 2013 Her kommer sannheten frem hos dere kvinner, fordomsfulle og hatfulle med disse personangrepene. Skulle tro at dere ble truffet av det jeg skrev. Faktum er at dere har mye mindre kontroll over babyen når dere sover enn det dere vil innrømme det her på forumet. Og det sikreste ville vært å ha vaktskifte overfor babyen om natten. Anonymous poster hash: fa9f3...029
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #38 Skrevet 30. november 2013 Eit barn som spyr og drukner i det kan skje den som er verdens beste MOR. Jeg har opplevd eit barn spyr i søvne og du hører gurgel og ikkje stort meir. Vil du høre det om natten når du såver ? Det betyr at det ikkje slår ut på kolaren din eingang. Jeg tror sanheiten er ikkje komment fram. Her ligger meir bakom som ikkje vi får vite om. Anonymous poster hash: e8c13...44e Det er likevel ikke greit å reise fra en ettårimg i to timer, mange kilometer unna! Er du rusk?? Anonymous poster hash: a2949...c25
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #39 Skrevet 30. november 2013 Eit barn som spyr og drukner i det kan skje den som er verdens beste MOR. Jeg har opplevd eit barn spyr i søvne og du hører gurgel og ikkje stort meir. Vil du høre det om natten når du såver ? Det betyr at det ikkje slår ut på kolaren din eingang. Jeg tror sanheiten er ikkje komment fram. Her ligger meir bakom som ikkje vi får vite om. Anonymous poster hash: e8c13...44e Det er likevel ikke greit å reise fra en ettårimg i to timer, mange kilometer unna! Er du rusk?? Anonymous poster hash: a2949...c25 Anonym skrev heller ikke det. Men at foreldre ikke hører at noe er galt hvis det skjer noe med babyen når de sover. Anonymous poster hash: fa9f3...029
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #40 Skrevet 30. november 2013 Her kommer sannheten frem hos dere kvinner, fordomsfulle og hatfulle med disse personangrepene. Skulle tro at dere ble truffet av det jeg skrev. Faktum er at dere har mye mindre kontroll over babyen når dere sover enn det dere vil innrømme det her på forumet. Og det sikreste ville vært å ha vaktskifte overfor babyen om natten. Anonymous poster hash: fa9f3...029 Men kjære deg, det er ganske få som klarer å få til et vaktskifte på natten for å ha konstant kontroll på et barn, men de fleste klarer å la være dra fra et barn flere timer. Jeg kan godt gå med på at man ikke har 100% oversikt når man sover, men det er allivel STOR forskjell på å dra fra et barn og å legge seg til å sove på natten. Sier du at du virkelig ikke ser forskjellen på det? Anonymous poster hash: 61f63...2e2
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #41 Skrevet 30. november 2013 Folk MÅ sove. Det er ingen som MÅ reise fra en baby i mange timer! Ærlig talt, om man ikke forstår forksjellen må man mangle noe vesentlig! Anonymous poster hash: a2949...c25
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #42 Skrevet 30. november 2013 Eit barn som spyr og drukner i det kan skje den som er verdens beste MOR. Jeg har opplevd eit barn spyr i søvne og du hører gurgel og ikkje stort meir. Vil du høre det om natten når du såver ? Det betyr at det ikkje slår ut på kolaren din eingang. Jeg tror sanheiten er ikkje komment fram. Her ligger meir bakom som ikkje vi får vite om. Anonymous poster hash: e8c13...44e Det er likevel ikke greit å reise fra en ettårimg i to timer, mange kilometer unna! Er du rusk?? Anonymous poster hash: a2949...c25 Anonym skrev heller ikke det. Men at foreldre ikke hører at noe er galt hvis det skjer noe med babyen når de sover. Anonymous poster hash: fa9f3...029 De har da større sjanse til å få med seg om det skjer noe med barnet da, enn om de er langt borte fra barnet.. Anonymous poster hash: 61f63...2e2
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #43 Skrevet 30. november 2013 Ligger man rett ved siden av ungen om natta hører man sannsynligvis når noe skjer. Ligger man på rommet ved siden av hører man forhåpentlig/kanskje at noe skjer. Kjører man mange kilometer unna og er borte i mange timer hører man garantert IKKE at noe skjer. Deri ligger hele forskjellen. Igjen, forstår man ikke det, trenger man hjelp. Anonymous poster hash: a2949...c25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå