Gå til innhold

Bilstol

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ein gutt på 2 år og nå er han 15 kilo og kjøpt bilstol 15 - 36 kilo. Framovervendt.

Måtte kaste ut Besafe izi combi x3 isofix pga kjører vi ca 10 min så står skåta i sete. Bilsjuk for ingen ting men no har han ikkje spyd på ca 2 uker. Kjører ca 20 min kvar dag til barnehagen.

Er jeg ei dårlig mor ?

Anonymous poster hash: 566dc...197

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dårlig mor trenger du nødvendigvis ikke å være, MEN det er ikke det tryggeste! Ville kjøpt en annen stol som fremdeles er mulig å ha bakovervendt en stund. Har du prøvd sea band, plaster over magen eller andre kjerringråd? DVD-spiller var redninga her, plutselig sluttet eldste å kaste opp i bilen :)
Jeg ville prøvd så uendelig mye mer før jeg ga opp, og beltestol til 2-åring ville jeg ALDRI kjøpt så tidlig! HUff, håper for deres del at dere ikke havner i kollisjon :(

Anonymous poster hash: d8a9f...1f7
Skrevet

Du må ikke legge ut sånn her, du blir halshugd og er en skikkelig dårlig mor, huff og huff....

Kan skjønne at du snur sete, men at du skal bare bruke en beltestol? Eller ble det misforstått? For beltestol hadde ikke jeg turt, men alle kan ikke mene at alle skal gjøre likt og lik mening.... :)

Anonymous poster hash: f5262...d48

Skrevet

Ville nok gjort (nesten) det samme. Jeg ville nok kjøpt stol med pute foran magen og ha den til han bikka 18 kg. Nå hørtes dette dyrt ut, men vi har cybex pallas som gjøres om til beltestol ved 18 kg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...