spiresnart Skrevet 30. november 2013 #1 Skrevet 30. november 2013 Jenta mi på 2 uker har blitt så sår på rumpa. Burde jeg smøre et tynt lag med inotyol på rumpa hennes etter hvert bleieskift helt til hun blir fin igjen? eller er dette en "fy-fy"krem som gjør ting værre??
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #2 Skrevet 30. november 2013 Inotynol er kjempefin krem og bruke til sår stump. Brukte det på mini da ha var mindre. Anonymous poster hash: 1dc59...e91
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #3 Skrevet 30. november 2013 Har hørt fra helsestasjonen at det kun trengs og helst bør være kun et tynt lag med inotyol. Dette er en vidunderkrem som virker fort. Det er parabener i den, så ville kun brukt ved nødvendighet. Vi brukte dette masse på vår da han var baby pga sår stump. Hjalp også mye å bytte bleiemerke. Rema og coop bleiene inneholder mye færre kjemiaklier (er derfor ikke så myke) og irriterer derfor ikke stumpen så mye Anonymous poster hash: 2bc06...210
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #4 Skrevet 30. november 2013 Det kan du trygt gjøre. her fikk vi med oss en tuba fra neonatalavdelingen den dagen vi reiste hjem fordi jenta vår var så sår akkurat den dagen. En vidunderkrem! Anonymous poster hash: ac5ff...1e2
spiresnart Skrevet 30. november 2013 Forfatter #5 Skrevet 30. november 2013 Tall for svar, da bruker jeg den på neste skift )
Elsker livet Skrevet 30. november 2013 #6 Skrevet 30. november 2013 Det kan du trygt gjøre. her fikk vi med oss en tuba fra neonatalavdelingen den dagen vi reiste hjem fordi jenta vår var så sår akkurat den dagen. En vidunderkrem! Anonymous poster hash: ac5ff...1e2 Også en hel tuba da gitt Ergonomisk badebøtte. Blåser man mens man rykker på ventilene så blir det massasjebad.
Cat.68 Skrevet 30. november 2013 #7 Skrevet 30. november 2013 Finnes ikke bedre salve for såre barneromper.
Von Hertelhofen Skrevet 30. november 2013 #8 Skrevet 30. november 2013 Joda, inotyol er en bra salve. Jeg bruker den selv på sikleutslettet til jenta mi. Men potetmel er bedre til sår stump
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #9 Skrevet 30. november 2013 Jeg bruker inityol. Men inneholder den parabener? Bør jeg bruke det kun i nødstilfelle? Anonymous poster hash: 703b9...ab0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå