Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #1 Skrevet 30. november 2013 Hva mener dere om barn på 2år som blir ammet. Å hva er fin alder å slutte å amme? Anonymous poster hash: 6f56c...9c3
Von Hertelhofen Skrevet 30. november 2013 #2 Skrevet 30. november 2013 Jeg mener at folk får gjøre som dem vil. Jeg dømmer ingen
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #3 Skrevet 30. november 2013 de om det. JEG personlig ville syntes det var ekkelt når ungen kan løpe rundt og ta pupp selv.. kommer til å slutte rundt 6 mnd, skal hun ha morsmelk lenger kommer jeg til å pumpe og gi på flaske tenner og alt.. nei fysj Anonymous poster hash: be900...03f
.Lillemy. Skrevet 30. november 2013 #4 Skrevet 30. november 2013 Enig med hun over. Folk for gjøre som de vil. Selv ammet jeg til barnet var ca året, da var han fornøyd, og det var greit for meg og. Om man vil amme lengre gjør ingenting for min del :-)
Musemorbr / Skrevet 30. november 2013 #5 Skrevet 30. november 2013 Jeg ammet til han var to. Det var helt naturlig. Opplevde aldri at han prøvde å forsyne seg selv. Ordet pupp har han aldri brukt heller. For meg ble det nok da han ble for tung og urolig, slik at jeg fikk vondt av å sitte med ham. Ville uansett ha avvent i den tiden, siden jeg personlig ønsker å slutte før barna får permanente minner om å ha blitt ammet. Jeg håper på å kunne gi samme gode start til jenta jeg venter.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #6 Skrevet 30. november 2013 Når ungen har fåt tenner så er det på tide å oppføre seg som en gutt å spise mat. Ikke en baby som drikker melk. Anonymous poster hash: a0b1a...784
<3 2G <3 Skrevet 30. november 2013 #7 Skrevet 30. november 2013 Når ungen har fåt tenner så er det på tide å oppføre seg som en gutt å spise mat. Ikke en baby som drikker melk. Anonymous poster hash: a0b1a...784 Så når eldste min fikk tenner 4mnd gammel så skulle jeg ha kuttet puppen å kjørt på med skive og kumelk?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #8 Skrevet 30. november 2013 Folk for amme så lenge de vil, men jeg personlig synes 2 år er for lenge. Anonymous poster hash: 2ddad...a05
Gunner Skrevet 2. desember 2013 #9 Skrevet 2. desember 2013 Jeg ville ikke gjort det, men hva andre velger å gjøre legger jeg meg ikke borti.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #10 Skrevet 2. desember 2013 Når ungen har fåt tenner så er det på tide å oppføre seg som en gutt å spise mat. Ikke en baby som drikker melk. Anonymous poster hash: a0b1a...784 Hva gjør man med unger som får tenner når de er 2 mnd? Det gjorde min, nemlig. Nå er han 9 mnd og har 7 tenner, men ammes selvsagt enda! Ærlig talt. Andre er født med tenner også, faktisk. Skal man droppe amminga da? Noen her inne er stokk dumme, altså. Anonymous poster hash: 40b4b...dc4
*Miss Marple* Skrevet 2. desember 2013 #11 Skrevet 2. desember 2013 Stor gutt når han har fått tenner - det er ganske nær det dummeste svaret jeg noen gang har lest her inne! De første tennene kommer gjerne i 3-5 mnd alderen, så da skal man slutte og amme og styre med pumping og flasker i stede? Mini er 1 år, har 8 tenner og har aldri bitt meg.....hehe.... For meg selv er ca to år grensen for hvor lenge jeg vil amme, men hva andre gjør legger jeg meg ikke opp i.
bjørnemamma Skrevet 2. desember 2013 #12 Skrevet 2. desember 2013 Er jo privat sak hvor lenge man ammer, men har man melk er det jo bra at barnet får den. Ik skadlig og amme lenge, så lenge barnet også får annen mat. Synd at mange syntes det er ekkelt og feil.
Gjest xxxxxxxxx1 Skrevet 2. desember 2013 #13 Skrevet 2. desember 2013 Det interesserer meg lite, så lenge jeg ikke er den som må amme toåringen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå