Cat_Woman Skrevet 30. november 2013 #26 Skrevet 30. november 2013 Nei, han er 1,5, og jeg er på badet hele tiden mens han bader.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 30. november 2013 #27 Skrevet 30. november 2013 Nei. Minsten er bare baby enda, så han må jeg jo bade uansett. Eldste er 4,5, men jeg lar henne ikke være alene når hun bader. Kun evt i noen sekunder mens jeg henter ny truse etc på rommet, men da er dørene åpne så jeg hører.
Gjest Kira Skrevet 30. november 2013 #28 Skrevet 30. november 2013 Våre bader stort sett sammen, og ettersom yngste er 1,5 år sier det seg selv at jeg alltid sitter der. Men tror neppe jeg ville latt 4-åringen badet alene heller. De bader i stor badekar, og ønsker gjerne endel vann i det. Ingen av dem liker å dusje, men tror ikke jeg hadde vært fullt så streng der.
Hjertefru Skrevet 30. november 2013 #29 Skrevet 30. november 2013 Mine tvillinger har badet alene siden 4-5-årsalderen. Hadde til å begynne med åpen dør så jeg hadde kontroll og gikk til å fra.
scarecrow2011 Skrevet 30. november 2013 #30 Skrevet 30. november 2013 Nei, 4 og 1.5 år. De bader sammen, eldste kunne nok fått bade alene med døren åpen om ikke minste var med.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #31 Skrevet 30. november 2013 Min er tre år og dusjer alene. Hun dusjer alene. Badekar har vi ikke. Anonymous poster hash: 1e17d...590
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #32 Skrevet 30. november 2013 mine er 5 og 6, de får fint dusje alene ja. Bade derimot da er jeg tilstede, bruker tiden på å brette klær eller noe. Kan gå ut fra rommet å legge fra meg noe for så å gå tilbake men aldri ute av rommet mer en et par minutter. Er ganske hønemor når det gjelder dette. Dusje mens jeg er i et annet rom har de gjort i flere år. Har litt vanskelig for å se for meg hvordan de skal skade seg selv. Men jeg følger alltid med med et øre ikke i redsel for at de skader seg men etter at de har tømt dyre shampoo mm noen ganger.... (og ja dette står ikke i dusjen de går ut å henter det, og merkelig nok alltid det dyreste.) Anonymous poster hash: e9f94...7ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå