Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #1 Skrevet 30. november 2013 Trøtt alltid, får liksom aldri sovet nok selv om natta har vært bra. Sliten/vondt i hele kroppen. Kort lunte Gir konstant dårlig samvittighet til mine barn... Anonymous poster hash: 197b6...0b9
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #2 Skrevet 30. november 2013 Vitamin/mineralmangel? Anonymous poster hash: d6ace...9b9
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #3 Skrevet 30. november 2013 Diabetes? Store svingninger i blodsukkeret kan gi humørtrøbbel, og høyt blodsukker kan man bli veldig trett av. Dette kan avdekkes ved en enkel blodprøve. Uansett: lykke til! Anonymous poster hash: ab48b...16b
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #4 Skrevet 30. november 2013 Sånt har jeg hatt det så langt tilbake jeg kan huske. Toppet seg tidlig i høst, vanvittig mye stress . Fikk sykemelding, men hjalp ingenting. Nå har jeg vært hos psykiater og endte opp med diagnosen Bipolar :/ Får medisiner, sykemelding og unngår mest mulig stress for tiden. Har det da litt bedre. God bedring til deg Anonymous poster hash: d9042...40e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå