Gå til innhold

Ny trend: Vaginastrikking

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

!

Idé til julegave, eller?

Usj!

Anonymous poster hash: 27923...465

Skrevet

Tenkte bare på sopp med en gang jeg da... men noen trend kan du vel neppe kalle det - eller kanskje blodige mensen-ullskjerf blir neste års skappelgenser? Jau.. 

Skrevet

Nei, men nå kom jeg på noe enda bedre! Hva med å kombinere med analstrikking??? Da kan man jo variere i det uendelige og leke seg frem til sprelske mønstre i en lekker brunrød palett... Blir sikkert en hit hos mannfolka også - "Fikk du også sånn "Fitteskjerf" av kona til jul i år, eller?".. " Wow, så fresht analskjerf Knut har strikket til deg i 3-tråds merinoull da, Tove!"

Eller lekker erotisk fotokunst i svart/hvitt av damer med tråder ut av alle kroppsåpninger koblet til et ullplagg. Sikkert praktisk mot urinveisinfeksjon også, å ha et ullnøste oppi høna til enhver tid.

Heia,heia! Når åpner garnbutikken??? Hiv dere på, noe for dere som selger rælet deres på Epla.no også! Alle mann til pumpene!

Skrevet

Herregud, frøken Papegøyeblomst, du tar jo virkelig fart her! :D

Dobbelusj!!

Skrevet

Lurer på hvordan hun får trykket et helt nøsten opp i -der-? :klo:

Anonymous poster hash: d1383...f37
Skrevet

Herregud, frøken Papegøyeblomst, du tar jo virkelig fart her! :D

Dobbelusj!!

Sorry, glemte å si at jeg er veldig overtrøtt og fnisete, da tar det jo gjerne litt av...

Skrevet

Ja ok... jeg forstår det er kunst, men... jeg mener... spesielt det partiet mot slutten der det farges av mensblod... :o

Vi andre vil gjerne ha tamponger som ikke loer.

Skrevet

Ah! Kanskje noe å vurdere til neste års julemarked? Fitte- selbuvotter og strikkede fittenisser :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...