Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #1 Skrevet 30. november 2013 http://www.mirror.co.uk/news/weird-news/casey-jenkins-vagina-knitting-woman-2864626 (OBS! Bilde og video i linken viser en dame som er naken nedentil fra siden) Anonymous poster hash: 8cec7...4c8
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #3 Skrevet 30. november 2013 ! Idé til julegave, eller? Usj! Anonymous poster hash: 27923...465
Papegøyeblomst Skrevet 30. november 2013 #4 Skrevet 30. november 2013 Tenkte bare på sopp med en gang jeg da... men noen trend kan du vel neppe kalle det - eller kanskje blodige mensen-ullskjerf blir neste års skappelgenser? Jau..
Papegøyeblomst Skrevet 30. november 2013 #5 Skrevet 30. november 2013 Nei, men nå kom jeg på noe enda bedre! Hva med å kombinere med analstrikking??? Da kan man jo variere i det uendelige og leke seg frem til sprelske mønstre i en lekker brunrød palett... Blir sikkert en hit hos mannfolka også - "Fikk du også sånn "Fitteskjerf" av kona til jul i år, eller?".. " Wow, så fresht analskjerf Knut har strikket til deg i 3-tråds merinoull da, Tove!" Eller lekker erotisk fotokunst i svart/hvitt av damer med tråder ut av alle kroppsåpninger koblet til et ullplagg. Sikkert praktisk mot urinveisinfeksjon også, å ha et ullnøste oppi høna til enhver tid. Heia,heia! Når åpner garnbutikken??? Hiv dere på, noe for dere som selger rælet deres på Epla.no også! Alle mann til pumpene!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #6 Skrevet 30. november 2013 Herregud, frøken Papegøyeblomst, du tar jo virkelig fart her! Dobbelusj!! Anonymous poster hash: 27923...465
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #7 Skrevet 30. november 2013 Lurer på hvordan hun får trykket et helt nøsten opp i -der-? Anonymous poster hash: d1383...f37
Papegøyeblomst Skrevet 30. november 2013 #8 Skrevet 30. november 2013 Herregud, frøken Papegøyeblomst, du tar jo virkelig fart her! Dobbelusj!! Anonymous poster hash: 27923...465 Sorry, glemte å si at jeg er veldig overtrøtt og fnisete, da tar det jo gjerne litt av...
Musemorbr / Skrevet 30. november 2013 #9 Skrevet 30. november 2013 Ja ok... jeg forstår det er kunst, men... jeg mener... spesielt det partiet mot slutten der det farges av mensblod... Vi andre vil gjerne ha tamponger som ikke loer.
Von Hertelhofen Skrevet 30. november 2013 #10 Skrevet 30. november 2013 Ah! Kanskje noe å vurdere til neste års julemarked? Fitte- selbuvotter og strikkede fittenisser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå